  • 71. Data: 2011-12-29 16:17:31
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michał sirapacz Gut

    > ale on przeciez szuka auta do 3k co jezdzi - nie ludzisz sie chyba ze
    > konstrukcja 15 letnia bedzie porownywalna z obecnymi, abstrachujac od
    > zmeczenia materialu czy spawania z 2 sztuk.

    Ale może być lepsza lub gorsza. :>

  • 72. Data: 2011-12-29 16:19:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PM

    > potoczne to może być np. "przyjebanie" - kolizja, "rozjebanie się"-
    > poważna kolizja ;-))
    > ale do rzeczy:
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2524248
    >
    > NIEGROŹNY wypadek samochodowy>>

    Właśnie o to chodzi -- niegroźny w normalnym samochodzie, groźny w
    popierdułce. Słyszałeś kiedyś o czymś takim, jak skrót myślowy?

  • 73. Data: 2011-12-29 17:31:30
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Właśnie o to chodzi -- niegroźny w normalnym samochodzie, groźny w
    > popierdułce.

    co Ty chrzanisz?
    napisałeś:
    "A ile na rehabilitacje po stłuczce autem za 1500?"

    jak w aucie za 1500zł masz stłuczkę to masz potocznie stłuczkę lub
    niegroźny wypadek i już. Ze stłuczki nie zrobi się wypadek.

    > Słyszałeś kiedyś o czymś takim, jak skrót myślowy?

    Słyszałem. To jest wtedy jak o czymś chwilkę pomyślisz, ględzisz o tym
    bez ładu i składu, a potem wyobrażasz sobie, że wszyscy odgadną o co ci
    chodzi i jeszcze będą potakiwać.

    Domyślam się że chodzi Ci o to, że takie samo zdarzenie drogowe będzie
    milsze dla kierowcy samochodu za 30.000 niż za 3.000, no i racja.

    ale po co brniesz w podważanie sensu słowa "stłuczka"?

  • 74. Data: 2011-12-29 17:48:20
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
> [...]
    -D7A5-45E6-AB16-
    > http://tiny.pl/hjcq7

    To już szrotwagen golf mk3 jest znacznie bezpieczniejszy... Fakt,
    że golfy są szpetne, pospolite, mają biedne wyposażenie i są lubiane
    przez tjuningowców z małych miejscowości, ale za to zadbany jest
    nie do zajechania. Z silników - 1.8 AAM 75KM - jeździ całkiem znośnie
    jak na swoje marne 75 koni, na pewno jest bardziej dynamiczny od ~50
    konnych pokurczów, pije około 8 w mieście przy normalnej jeździe,
    a przy tym jest całkiem wytrzymały. Jest jeszcze 1.8 w wersji 90
    konnej, znacznie żwawszej, chlejące i nie jadące 2.0 8v, oraz 2.0 16v,
    które całkiem fajnie się zbiera, ale wypić też lubi. O 1.9TD nie mówię,
    wprawdzie silnik nie do zabicia, tylko co z tego, jak mk3 z tym
    silnikiem może służyć najwyżej jako wytrząsarka cellulitu, albo cela
    do tortur akustycznych. A no i jeszcze jedna wada mk3 - RDZA -
    - żre chyba każdy egzemplarz, najczęstsze miejsca to tylna klapa,
    nadkola, progi, drzwi, podłoga i przednie błotniki...

    Mimo wszystko to imho ciekawa pozycja obok Escorta, tylko nie wiem,
    czy da się kupić za 3kpln mk3 w sensownym stanie.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 75. Data: 2011-12-29 18:25:24
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    W dniu 2011-12-29 16:17, to pisze:
    > begin Michał sirapacz Gut

    > Ale może być lepsza lub gorsza. :>

    pod katem taniosci czesci dajewo i punciaki nie do pobicia:)

  • 76. Data: 2011-12-29 18:37:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 16:02:14 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > Niestety trzeba powziąć jakiś kompromis. Idąc Twoim tokiem myślenia
    > powinien kupić za te trzy klocki Volvo 240 ;)

    Co wcale nie jest niemozliwe i nie musi byc glupim pomyslem...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 77. Data: 2011-12-29 19:29:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michał sirapacz Gut

    > pod katem taniosci czesci dajewo i punciaki nie do pobicia:)

    To prawda, ale Lanos wygrywa zdecydowanie pod względem bezpieczeństwa:
    http://tiny.pl/hjcq4

    No i jest też dużo większym, bardziej komfortowym autem.

  • 78. Data: 2011-12-29 19:40:20
    Od: zdan <z...@i...pl>

    W dniu 2011-12-29 13:14, =Marcos= pisze:

    > Jeździłem przez 4 lata Peugeotem 106 1.0 LPG (miał wtedy 10-14 lat).
    > Teraz jeżdżę od 8 miesięcy Fordem Focusem TDCi z 2003 roku i już był u
    > mechanika więcej razy (tak z 8, za każdym razem z czym innym - wszystko
    > się nagle zaczęło sypać po pół roku bezawaryjnej jazdy).

    Czyli moje odczucia co do tego czegoś (bo autem tego nie nazwę)
    były właściwe. A kiedyś tutaj chcieli mnie zjeść, jak napisałem,
    że to bardzo drogi w naprawach samochód. I też co chwilę z nim
    w serwisie byłem.

    Piotr Zdankiewicz

  • 79. Data: 2011-12-29 19:44:43
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Kup Lanosa. W razie czego da się go tanio naprawić, ma w miarę normalną
    > wielkość i jest relatywnie bezpieczny (3 gwiazdki).

    Najrozsądniejszy wybór w tej cenie, popieram.
    Zresztą to samo próbuje wyperswadować koleżance. Chce na 1 samochód
    kupić czento, srejczento czy inny shit ze strefą kontrolowanego zgniotu
    kończącej się z silnikiem w bagażniku ;-)

  • 80. Data: 2011-12-29 19:53:25
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Hyundai Accent, albo Lantra z gazem.