  • 61. Data: 2011-12-29 14:31:25
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4efc622b$0$1459$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin PM

    > Co konkretnie w nazwie wskazuje na brak ofiar?

    Zwykle nie określa się taki stłuczką tylko wypadkiem.
    Nie mów, że nie wiedziałeś.

  • 62. Data: 2011-12-29 14:34:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pszemol

    > Zwykle nie określa się taki stłuczką tylko wypadkiem. Nie mów, że nie
    > wiedziałeś.

    Chyba Ci się z kolizją pomyliło. Poza tym to określenie ustawowe, a nie
    potoczne.

  • 63. Data: 2011-12-29 15:00:16
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Chyba Ci się z kolizją pomyliło. Poza tym to określenie ustawowe, a nie
    > potoczne.

    potoczne to może być np. "przyjebanie" - kolizja, "rozjebanie się"- poważna
    kolizja ;-))
    ale do rzeczy:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2524248

    NIEGROŹNY wypadek samochodowy>>

    niestety stoi to w sprzeczności z ustawową definicją "wypadku", który z
    definicji nie może być niegrożny.
    ale skoro przed chwilą sugerowałeś, że ustawowa regulacja Ci nie leży to
    dostosuj się do zasad ze SJP.

  • 64. Data: 2011-12-29 15:02:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XWindowsMen" napisał w wiadomości
    >Słyszałem, że pali w granicach 10-11l... a przecież to "tylko Lanos"
    >:/ Prawda?

    a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
    z silnikiem 0,7 ?

    jak sie samochodu uzywa, to on pali, i tylko nubira pali za duzo :-)

    J.

  • 65. Data: 2011-12-29 15:22:37
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
    > z silnikiem 0,7 ?
    >
    > jak sie samochodu uzywa, to on pali, i tylko nubira pali za duzo :-)

    hyundai atos prime z 2000 z silnikiem 999
    palił jakieś max 7L w Poznańskich korkach.

  • 66. Data: 2011-12-29 15:30:49
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > a jaki samochod zima po miescie nie pali 13 ?
    > z silnikiem 0,7 ?

    Zapytalbym jaki pali? Uzytkowalem juz pare sztuk i zaden powyzej 10 litrow
    nie bral w miescie. Silniki od 1.5 do 2.0 benzynowe.

    Dysiek

  • 67. Data: 2011-12-29 15:46:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-12-29 11:32, s2k pisze:

    > Broń boże przed starym dieslem, ciągły kłopot i wysokie koszta
    > eksploatacji. Diesel musi mieć super kondycje : kompresja, mocny
    > akumulator, rozrusznik w supertanie, alternator w super stanie, pompa
    > wtryskowa w super stanie, świece żarowe w superstanie. Jeden parametr
    > odpada od normy i czekasz na śmieciarkę aż zapalisz na line.
    >
    > Przerobione na swojej skórze.

    ja na wlasnej skorze (choc auto sluzylo wiele lat zonie na dojazdy do
    pracy) przerobilem m.in., AX 1.5D (ta mocniejsza wersje 58KM). Autko
    dziennie robilo po 70-80km min - racdzej bez problemowo.
    Sprzedawalismy je znajomemu jakies 2 lata temu jak na liczniku mial ok.
    350tys km a silnik wciaz byl pelny wigoru.
    Wiem, ze do dzisiaj jezdzi (gdzies w Krakowie) i sie trzyma kupy.
    Bardzo przyjemne to bylo autko - i b.tanie w eksploatacji - zima miescil
    sie w 4-4.5l/100km (Katowice - zazwyczaj z 3-4rema osobami na pokladzie).

    Kiedys mialem tez F.Escorta (kupilem jako 2 lataka i sprzedawalem jako
    5-cio latka) - rocznik 1996 - wersja RFN :)
    Ze wszystkich aut jaki mialem to F.Escort byl najbardziej awaryjny -
    niemal skarbonka - najgorzej je wspominam.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 68. Data: 2011-12-29 16:02:14
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    W dniu 2011-12-29 13:25, to pisze:

    > I to w sensie dosłownym, dłuuugo będą się zrastać:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=nX7_4dgIOkA
    >
    > PS. We wszystkich testach, które podałem w tym wątku występują auta nowe,
    > a nie przegnite 20-letnie.

    Już nie dramatyzuj.

    "A minor head injury is possible, but not life threatening, also, lower
    leg injuries are possible, but again, aren't life threatening."

    W crash-teście brała udział wersja przedliftowa bez poduszki. W
    porównaniu do przytoczonych przez Ciebie testów Saxo, SC i innych
    wynalazków IMO ZX wypada całkiem nieźle.

    Niestety trzeba powziąć jakiś kompromis. Idąc Twoim tokiem myślenia
    powinien kupić za te trzy klocki Volvo 240 ;)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 69. Data: 2011-12-29 16:04:05
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    ale on przeciez szuka auta do 3k co jezdzi - nie ludzisz sie chyba ze
    konstrukcja 15 letnia bedzie porownywalna z obecnymi, abstrachujac od
    zmeczenia materialu czy spawania z 2 sztuk.

  • 70. Data: 2011-12-29 16:08:12
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    > A z minusów? Oprócz tego, że Daewoo i źle się kojarzy? Orientujesz się
    > ile to pali?

    daewoo to akurat dobrze
    bajecznie tanie czesci, lanos to niezla konstrukcja i ponoc z dobrymi
    silnikami.
    tylko nie bierz matiza - zaklinam!