-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aacv168.neoplu
s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Date: Fri, 17 May 2024 11:21:27 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <vsupu0wlhv3$.zjl11w7ux7ub.dlg@40tude.net>
References: <o...@l...harvard.local>
<1diq3omj5xb82.15gyzkd5n26mb$.dlg@40tude.net>
<o...@l...harvard.local>
<t...@4...net>
<o...@l...harvard.local>
<1g39irhcmejh1.ptn3ua1qq6c6$.dlg@40tude.net> <y5k8nntiggko$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: aacv168.neoplus.adsl.tpnet.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aacv168.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.73.168";
logging-data="21981";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:7raGA5pOrMDobHxSUOO8IjE/dMQ=
sha256:yFtBX1xXUFCJF6p1WnHhKdhRDEVJ3V8TnlTl222k6e0=
sha1:zLU/Wmd6/VQXFS6KTtdUdqrz6ao=
sha256:H3Qan2dbGvF4RqxyMUopFtI30Fa0U4EXUsp3EuxAZHo=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2721097
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 17 May 2024 11:08:32 +0200, Myjk wrote:
> Thu, 16 May 2024 19:50:10 +0200, J.F
>> Być może jest oszczędny.
>> Ale jak widać - cos czuwa, apka może się połączyć, zapewne jakis
>> "internet mobilny" trzeba utrzymywać.
>> To ciągle nie jest dużo mocy,
>
> Energii urwa!
Mocy. Energia jeszcze od czasu zależy :-)
>> ale tesla jeszcze monitoring kamerkami robi,
>> serwis tam jakies updaty instaluje i **
>> wie co jeszcze :)
>
> Robi monitoring jak się go nie wyłączy, updaty też można wyłączyć.
> Zresztą wystarczy zostawić zapięte EVSE do zwykłego gniazdka i to
> temat definitywnie rozwiąże, i trakcyjna zachowa pojemność i 12V.
Tylko gdzie chcesz to gniazdko na lotniskowym parkingu znaleźć, i kto
pozwoli zablokować na 3 miesiące ..
Hm, panele sloneczne na dachu ? :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.24 11:27 Myjk
- 17.05.24 11:41 Cavallino
- 17.05.24 12:04 Tomasz Gorbaczuk
- 17.05.24 12:06 Tomasz Gorbaczuk
- 17.05.24 12:21 Cavallino
- 17.05.24 12:23 Tomasz Gorbaczuk
- 17.05.24 12:48 J.F
- 17.05.24 13:17 Cavallino
- 17.05.24 14:08 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=