  • 1. Data: 2012-08-30 16:04:58
    Temat: Sakwy do ZX9R
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl>

    Witam

    Czy ktoś przerabiał już problem montażu sakw do tego motocykla albo
    innego sporta?
    Może polecicie jakiś sprawdzony w bojach model sakw?
    Czy konieczny jest montaż stelaża pod nie i czy firma motostel.pl jest
    do tego odpowiednia? Korzystaliście z jej wyrobów? Na stronie producent
    ma stelaże do różnych motocykli i opinie tych, którzy kupili są raczej
    pozytywne. Może w przyszłym roku uda mi się poturlać w dłuższą wyprawę i
    nie chciałbym wszystkiego upychać do plecaka.

    pozdrawiam
    Bartek ZX9R

  • 2. Data: 2012-08-30 19:08:36
    Temat: Re: Sakwy do ZX9R
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupili są raczej pozytywne. Może w przyszłym roku uda mi się
    > poturlać w dłuższą wyprawę i nie chciałbym wszystkiego upychać do

    Mi zawsze wystarczał topcase.
    No chyba, że na _naprawdę_ długie wakacje z plecaczkiem. To wtedy i
    trzy kufry to mało na same waciki. (:

    A serio: boczne sakwy w dziewiątce dałoby radę przyczepić i bez
    stelaży. Ewentualnie stosuje się też folię naklejaną na boczki, żeby
    się nie porysowały od sakiew.
    Sakwy (mam oksforda, miałem motodetail - jeden pies) mają dwa rzepy do
    spięcia nad siedzeniem i jeden pod (z napisem "safety first" - serio,
    serio)
    Biorąc pod uwagę współczynnik koszty/wygląd/praktyczność polecam
    zestaw na stałe stelaż (100-300zł) i topcase (300-600zł) plus
    zakładane okazjonalnie boczne sakwy (250-300zł).
    Sakwy możesz zdjąc a na codzień jeździć z kufrem.

    To wszystko pod warunkiem, że nie masz poprowadzonego zbyt wysoko
    wydechu i nie będzie Cię raził topcase na zx9r.
    W takim wypadku polecam firmę ventura. Zajebiste wykonanie i projekt
    specjalnie pod dany model - nawet do 1198 mają. Tyle, że drogo i nie
    wiem czy ktoś to w PL sprzedaje.
    http://www.ventura-bike.com/

    PS
    Kodowanie OK?

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 3. Data: 2012-08-30 21:16:07
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    Dzieki za odpowiedz.

    > Mi zawsze wystarczał topcase.
    > No chyba, że na _naprawdę_ długie wakacje z plecaczkiem. To wtedy i trzy
    > kufry to mało na same waciki. (:
    Wakacje z plecaczkiem wiec wersja maxi :)

    > A serio: boczne sakwy w dziewiątce dałoby radę przyczepić i bez stelaży.
    > Ewentualnie stosuje się też folię naklejaną na boczki, żeby się nie
    > porysowały od sakiew.
    Ok wlasnie sprawdzalem na ulubionym portalu te sakwy.

> [...]
    > boczne sakwy (250-300zł).
    > Sakwy możesz zdjąc a na codzień jeździć z kufrem.
    No wlasnie szukam takiego zestawu, z tym, ze zamiast topcase szukam miekkiej
    torby na tyl. Moj plecak ma tendencje do opierania sie o kufer w efekcie
    czego lamie sie stelaz.
    A zakladanie oparcia do 9 to przesada :) Jazda z kufrem odpada bo nie ma
    takiej potrzeby na codzien. Zreszta miekka torbe mozna latwiej ulozyc.

    > To wszystko pod warunkiem, że nie masz poprowadzonego zbyt wysoko wydechu
    > i nie będzie Cię raził topcase na zx9r.
    Wydech mam akcesoryjny ale poprowadzony na orginalnych mocowaniach wiec z
    montazem nie bedzie problemu. Bardziej balem sie koniecznosci montowania
    stelaza bo jak na razie do kawy nie znalazlem. Na stronie Givi nie ma
    takiego motocykla. Niby ta firma z linka dorabia ale w ich ofercie nie
    znalazlem takiego.

    > W takim wypadku polecam firmę ventura. Zajebiste wykonanie i projekt
    > specjalnie pod dany model - nawet do 1198 mają. Tyle, że drogo i nie wiem
    > czy ktoś to w PL sprzedaje.
    > http://www.ventura-bike.com/
    No te chyba nie na moja kieszen. Szukam czegos do max 2k pln za caly zestaw
    czyli topcase, sakwy boczne, sakwa na tyl.

    > PS
    > Kodowanie OK?
    Jesli pytasz o swoje to u mnie ok.
    A jesli o moje to pisalem z Tbirda i nie mam pojecia czy jest ok, bo byl to
    jednorazowy popis.

    pozdrawiam

    --
    Bartek Kacprzak