  • 1. Data: 2011-10-21 15:55:06
    Temat: Safrane mi się popsuło - wiatrak zasysa wode z powietrza
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam,

    ostatnio "byłem na myjni" i zostawiłem auto włączone
    i mi się woda nalała na wycieraczkę pod wiatrakiem...

    się coś zapchało liściami czy co, coś się urwało ?
    tylko że nie widzę nic - gdzie są odpływy ? (odpływ z klimy
    ok bo było czyszczone z 0.5 roku temu, i wtedy nic dziwnego).

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-10-21 19:31:26
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.10.2011 15:55, Michał pisze:
> [...]
    > tylko że nie widzę nic - gdzie są odpływy ? (odpływ z klimy
    > ok bo było czyszczone z 0.5 roku temu, i wtedy nic dziwnego).

    mnie w citroenach liście i błoto zatykają odpływy. połóż szmaty na
    podłogę przy nogach, otwórz wewnątrz, i "przeleć" myjką ciśnieniową
    wloty powietrza w okolicach podszybia.

    Oczywiście można rozebrać pół auta, wyczyścić, zakonserwować.... ja tak
    zrobiłem, ale skórka nie warta wyprawki.

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-10-22 02:52:49
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Oczywiście można rozebrać pół auta, wyczyścić, zakonserwować.... ja tak
    > zrobiłem, ale skórka nie warta wyprawki.

    nie do końca łapie, od środka myjką ?
    czy maskę otworzyć i lecieć po wszystkim co brudne przy wlotach
    zwłaszcza po kratce ?

    pozdrawiam.