  • 11. Data: 2010-11-26 21:52:44
    Temat: Re: Sąd ukrucił bandytyzm reklamowy w TVP
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pojawił się błąd cyfrowy, w czwartej setce oznacza, że jest 302, było 402.

  • 12. Data: 2010-11-27 09:11:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.11.2010 22:19, Marcin Rolicki pisze:
    > Skoro tak, to, albo "Taniec z Gwiazdami" nie był misyjny, więc jakim prawem
    > został wyemitowany na infrastrukturze, sprzęcie (kamery, nadajniki,
    > oświetlenie, wozy, reżyserka, pomieszczeenia, itd.) który powstał i jest
    > utrzymywany z abonamentu przeznaczony do misji? Czy władze TVP odpowiedzą na
    > to pytanie? Sąd Najwyższy po części wyrokiem ustosunkował się do tego
    > procederu w TVP w Warszawie.

    i jeszcze pytanie czy ww program jest autorstwa tvp czy kupiony
    jak większość programów.
    tylko stacja komercyjna kupując licencje na dany program
    ocenia czy na tym zarobi

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-11-27 17:12:27
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-26 15:16, Robert_J pisze:
    > A ja bym chętnie płacił dwa razy większy abonament gdyby tylko reklamy z
    > TVP zniknęly w ogóle :-).

    A za co tym im chcesz płacić? Co oglądasz w TVP?

  • 14. Data: 2010-11-29 08:29:51
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Sąd
    > orzekł, że pieniądze zostaną przekazane na Instytut
    > Sztuki Filmowej. Dzięki
    > temu ta mafia filmowo-telewizyjna w Warszawie obróciła
    > pieniędzmi. Tylko.

    Tu akurat masz w 100% rację. Nagłaśnia się jakąś żartobliwą
    karę 500.000, a po cichu rząd "dorzuci" TVP bańkę albo dwie,
    żeby pokryć straty :-). Pretekst się znajdzie. A i PISF na
    tym zarobi, bo przecież dostał 500.000.

  • 15. Data: 2010-11-29 14:56:25
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:
    > A i PISF na tym zarobi
    [...]

    Dobrze, że PISF, a nie to coś bez ostatniej literki ;-)