    From: jerzu <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
    Date: Sat, 10 Oct 2009 21:53:14 +0200

    On Thu, 1 Oct 2009 09:07:51 +0200, "vari" <v...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ja to i tak się cieszę jak moja matka za komuny zdobytym papierem
    >toaletowym, że zdążyłem założyć telefon i akurat udało się kablowy.
    >Teraz sąsiadka dostała odmowę (kabel wolny jest, słupek z wolnymi parami aż
    >do cenrali ma pzy bramie, wolne porty na cenrali są - wiem bo na "ty" jestem
    >z monterami - sam jestem byłym pracownikiem TP).
    >Tak więc można jej założyć telefon (i to również kablowy). Ale nie - TP
    >wydała zalecenie żeby "prywatnych nie podłączać".
    >Odmówili jej nawet radiodostępu (a sąsiedzi mają więc sygnał jest).

    Warszawa. Rok 2009. Złozony wniosek o drugą linię telefoniczną pod
    neozdradę. Wniosek przyjęty (po niemałej awanturze zresztą).
    Przyjeżdża monter (podwykonawca, nie pracownik TP), "tu trzeba ciągnąć
    400 metrów kabla, mi płacą do 200 metrów, to się nie da".
    I tak kolejny rok korzystam w firmie z superzajebistego łącza, jakim
    jest iPlus.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu