  • 1. Data: 2010-12-12 21:08:40
    Temat: Saab 900, 9-3 - co sadzicie?
    Od: "Angorm" <A...@w...pl>

    Brat zastanawia sie nad kupnem saab-a 9-3 (rocznik bodaj 1998)
    On wyglada tak samo jak 900 ale jest chyba ciut mlodszy.
    Co sadzicie o tym modelu? Silnik 2.0
    A moze lepiej w tych autach wypadaja disle?
    Moze lepiej kupic 900 bo czesci tansze, moze mniej awaryjny?
    Znajoma ma 900 i twierdzi, ze autko nie jest kosztowne a jedyny problem to
    .. koszty benzyny.

    ps. To jest auto na bazie Opla?

  • 2. Data: 2010-12-12 21:41:50
    Temat: Re: Saab 900, 9-3 - co sadzicie?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Angorm

    > Brat zastanawia sie nad kupnem saab-a 9-3 (rocznik bodaj 1998) On
    > wyglada tak samo jak 900 ale jest chyba ciut mlodszy. Co sadzicie o tym
    > modelu? Silnik 2.0

    2.0 N/A jest raczej za słaby...

    > A moze lepiej w tych autach wypadaja disle?

    A to nie są czasem DTI z Opla?

    > Moze lepiej kupic 900 bo
    > czesci tansze, moze mniej awaryjny? Znajoma ma 900 i twierdzi, ze autko
    > nie jest kosztowne a jedyny problem to .. koszty benzyny.

    http://www.euroncap.com/tests/saab_900_1997/2.aspx - tragedia
    http://www.euroncap.com/tests/saab_9_3_2000/78.aspx - niby trochę lepiej,
    ale też się składa

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-12-13 00:40:20
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 12 Gru, 21:08, "Angorm" <A...@w...pl> wrote:

    Kolega czasem jeździ Saabem siostry, 93, silnik 2.0. Ogólnie auto nie
    zachwyca, za to silnik kręci się bardzo ładnie, a auto wg niego
    całkiem fajnie się prowadzi i jest dość żwawe. Mogę dopytać o
    szczegoły, jeżeli coś konkretnego cię interesuje...

    pozdr
    Przemek

  • 4. Data: 2010-12-13 08:48:54
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-12 21:08, Angorm pisze:
> [...]
    > Moze lepiej kupic 900 bo czesci tansze, moze mniej awaryjny?
    > Znajoma ma 900 i twierdzi, ze autko nie jest kosztowne a jedyny problem

    Mam 9-3I 2002r 2.0T Aero 205KM. Mały ale wariat ;)

    Autko ogólnie całkiem sympatyczne aczkolwiek jak na ten rocznik wygląda
    jak lanos czy polonez ale to jest jego cały urok, niepozorny ;)

    Jak kupować Saaba to tylko turbo benzyna, najlepiej 2.3T. ;)

    Jeśli chodzi o model to lepiej niech szuka 9000.
    900 /9-3 nie porywają, albo 9-5 tylko to już wyższy budżet.

    Z bolączek tych aut: problemy z elektryką, wypalające się piksele na
    SID-ach (ja nie zauważyłem ale taki urban legend oraz problemy z
    pamięcią radia), słabe skrzynie biegów mianowicie synchronizatory (ale
    jak ktoś robi 300KM nie ma co się dziwić ;) )
    I chyba najciekawsze, 4 panewka lubi się obrócić jak źle traktowana ;)
    Poza tym autka fajne. ;)
    9-3 to skopiowana Vectra B więc zawieszeniowo tania jak barszcz,
    najdroższy element to tylne łożysko koła, niestety tylko z piastą...
    jakieś 400zł

    Jak będziesz mieć jakieś pytania wal na priv.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2010-12-13 09:10:21
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

> [...]
    > Moze lepiej kupic 900 bo czesci tansze, moze mniej awaryjny?
    > Znajoma ma 900 i twierdzi, ze autko nie jest kosztowne a jedyny problem to

    Gościu co robi u mnie w firmie remonty wziął od syna chyba 900, mówił
    że fajne auto do pierwszej wizyty w warsztacie :)

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2010-12-13 10:53:58
    Od: "Angorm" <A...@w...pl>

    Chyba to nie tragiczne auto przynajmniej wg. ponizszego opisu
    http://moto.pl/MotoPL/1,98754,4711120.html

    Znalazlem auto z 1998 roku za 7 tys. pln.
    Co do czesci to chyba sa to czesci od Opla - a ten nie jest jakos strasznie
    drogi.
    Paliwo - moze oplaci sie przerobic na gaz - cena to 3 albo 4 tysie.