  • 1. Data: 2012-09-27 10:15:09
    Temat: SV650 - dziwne zachowanie czy norma?
    Od: MiG <m...@g...com>

    Mam pytanie do osób mających doświadczenie z tym motocyklem.

    Sam jeżdżę na Kawasaki ZR7. Wsiadłem na SV650 (golas) kolegi i mocno się zdziwiłem. W
    moim ZR7 jak wejdę w zakręt to jadę jak po szynach. Mam wrażenie, że mógłbym
    kierownicę puścić, a moto będzie dalej jechało po ustalonym łuku.

    U niego w zakręcie trzeba non stop kontrolować sytuację. Motocykl sam zmienia tor
    jazdy, trzeba korygować.

    Mocno się zastanawiam czy to normalne i ten model tak ma (może jest to normalna
    reakcja bardziej sportowego motocykla na nasze polskie dziury i wyboje), czy jednak
    jest tam coś nie tak z geometrią, czy zawieszeniem.

    Co sądzicie?

    Pozdrowienia,

    MiG

  • 2. Data: 2012-09-27 10:22:26
    Temat: Re: SV650 - dziwne zachowanie czy norma?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    MiG napisał(a):

    > Co sądzicie?

    Nie norma. SV tez idzie jak po szynach. Opony (tez cisnienie), lozyska
    glowki ramy, kol. Luz na wahaczu. Stawiam na opony :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2012-09-27 10:22:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-27, MiG <m...@g...com> wrote:
> [...]
    reakcja bardziej sportowego motocykla na nasze polskie dziury i wyboje), czy jednak
    jest tam coś nie tak z geometrią, czy zawieszeniem.

    Pierwszorzedna sprawa - SV650 to nie Kawasaki dlatego jezdzi nedznie.

    PS. Sprawdzcie lozysko glowki ramy, cisnienie w oponach i lozyska w wahaczu.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-09-27 10:22:41
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 27 Sep 2012 01:15:09 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za MiG
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    reakcja bardziej sportowego motocykla na nasze polskie dziury i wyboje), czy jednak
    jest tam coś nie tak z geometrią, czy zawieszeniem.

    Nie powinno tak być. SV się prowadzi raczej neutralnie i poprawnie.
    Ewentualnie przy odpuszczaniu gazu w zakręcie reaguje mocniej niż R4,
    ale przy poprawnie pokonywanym łuku (bez majstrowania gazem) nie powinno
    dziać się nic niepokojącego.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2012-09-27 10:27:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-27, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Pierwszorzedna sprawa - SV650 to nie Kawasaki dlatego jezdzi nedznie.
    >
    > PS. Sprawdzcie lozysko glowki ramy, cisnienie w oponach i lozyska w wahaczu.

    Aaa i mocno zuzyte opony (np. kwadratowy tyl) tez maja ogromny wplyw na prowadzenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-09-27 10:41:27
    Od: MiG <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 września 2012 10:24:07 UTC+2 użytkownik Piotr Klimek napisał:

    > Nie powinno tak być. SV się prowadzi raczej neutralnie i poprawnie.

    No tego się spodziewałem. Opony ok, ciśnienie sprawdzone, reszty nie umiem
    zweryfikować. Podeślę mu ten wątek - niech sobie podjedzie gdzieś i sprawdzi to moto.

    Dzięki wielkie za uwagi.

    Pozdrowienia,

    MiG

  • 7. Data: 2012-09-27 14:07:30
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "MiG" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Mocno się zastanawiam czy to normalne i ten model tak ma (może jest to
    >normalna reakcja >bardziej sportowego motocykla na nasze polskie dziury i
    >wyboje), czy jednak jest tam coś nie >tak z geometrią, czy zawieszeniem.

    Miałem tak w Hornecie i problem był banalny - opony :) Po zmianie moto szło
    jak po sznurku. Inna ewentualność to za miękki zawias, ale raczej wątpie.
    Obstawiam jednak opony, tymbardziej że nie muszą źle wyglądać, żeby robiły
    tego typu problemy.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do