  • 1. Data: 2012-06-27 00:19:16
    Temat: SV 650s - montaż nawigacji
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    Witam! Czy ktoś z Was montował navi w Suzuki sv650s '04?
    Na kierownicy nie ma nawet kawałka wolnej rury. Próbowałem przesunąć o
    centymetr klamkę hamulca i "set" z przyciskiem rozrusznika, ale on ma
    ustaloną pozycję. Jest jakiś patent o którym nie wiem? (nawigacja to
    Lark 35AT).
    Pozdrawiam Kowi.

  • 2. Data: 2012-06-27 00:46:18
    Temat: Re: SV 650s - montaż nawigacji
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jun 27, 12:19 am, Daniel Kowalski <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > centymetr klamkę hamulca i "set" z przyciskiem rozrusznika, ale on ma
    > ustaloną pozycję. Jest jakiś patent o którym nie wiem? (nawigacja to

    Nie wiem czy to mozliwe w tym konkretnym modelu, lecz widzialem juz w
    paru kozach patent z kawalkiem preta zakonczonego kula przyspawanego
    do nakretki dociskajacej gorna polke.
    Inna mozliwosc to przygotowanie blachy pasujacej do istniejacych juz
    srub, np mocowania klamki sprzegla.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac

  • 3. Data: 2012-06-27 06:09:48
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-27 00:19, Daniel Kowalski pisze:
> [...]
    > centymetr klamkę hamulca i "set" z przyciskiem rozrusznika, ale on ma
    > ustaloną pozycję. Jest jakiś patent o którym nie wiem? (nawigacja to

    Moze cos takiego:
    http://allegro.pl/mocowanie-uchwyt-kamera-gps-nawiga
    cja-regulowany-i2447559174.html

    Bez regulacji jest w cenie okolo 80 zl.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 4. Data: 2012-06-27 08:19:19
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    Witam zobacz sobie na takie rozwiazanie
    http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=10&t=613&hilit
    =mocowanie+gps
    poszukaj ogolnie na forum polskim i zagranicznym
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-06-27 13:34:41
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 27 Jun 2012 00:19:16 +0200) ktos podajacy sie za Daniel Kowalski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > centymetr klamkę hamulca i "set" z przyciskiem rozrusznika, ale on ma
    > ustaloną pozycję. Jest jakiś patent o którym nie wiem? (nawigacja to

    Ja u siebie w SV1000 zrobiłem taki patent, że kupiłem mocowanie rowerowe
    składające się z dwóch części, które w zamysle twórcy miały być montowane
    na rurze kierownicy, ale ja użyłem tylko jednej z nich a przez otwory śrub
    przewlekłem trytyki i w ten sposób zamontowałem do półki. Mocowanie
    kupiłem za kilka złotych, trytytki miałem w garażu :)

    Nie mam niestety fotki, ale myślę, że dość jasno to wyjaśniłem.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/