  • Data: 2012-06-27 00:46:18
    Temat: Re: SV 650s - montaż nawigacji
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    On Jun 27, 12:19 am, Daniel Kowalski <b...@g...pl> wrote:
    > Witam! Czy ktoś z Was montował navi w Suzuki sv650s '04?
    > Na kierownicy nie ma nawet kawałka wolnej rury. Próbowałem przesunąć o
    > centymetr klamkę hamulca i "set" z przyciskiem rozrusznika, ale on ma
    > ustaloną pozycję. Jest jakiś patent o którym nie wiem? (nawigacja to
    > Lark 35AT).
    > Pozdrawiam Kowi.

    Nie wiem czy to mozliwe w tym konkretnym modelu, lecz widzialem juz w
    paru kozach patent z kawalkiem preta zakonczonego kula przyspawanego
    do nakretki dociskajacej gorna polke.
    Inna mozliwosc to przygotowanie blachy pasujacej do istniejacych juz
    srub, np mocowania klamki sprzegla.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac