    From: Meri <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: SV 1000 - za duze spalanie
    Date: Sun, 19 Apr 2009 23:37:33 +0200

    Wojciech G. pisze:
> [...]
    No 14l/100km to się raczej nie da jeśli się jeździ. Chyba, że jest
    wyciek paliwa lub przez te 100km pali się gumę ;)

    > Obawiam sie, ze ten silnik tak ma. W duzych wysromach tez sie ludziska
    > skarzyli, ze duzo pije. Ze pod 10 wychodzi srednio.
    > A czy to nie jest silnik z TL-a ? Ten tez lubil wychlac sporo.
    Troszkę bym się nie zgodził, że tak ma. Średnio 10l na sto to mi nawet
    na torze nie palił. Da się oczywiście spalić 10l/100km jak się wyleci na
    autostradę i odkręci na max'a utrzymując ten stan do wyczerpania paliwa.

    Więc jeśli kumpel jeździ delikatnie to coś musi być nie tak, ale trudno
    coś więcej zgadnąć jeśli to jedyny objaw, to bym stawiał na dziurę w baku ;)

    Podpowiem, że powinien palić w przedziale 6,5(tylko trasa) - 8,5(tylko
    miasto) przy normalnej jeździe. +1l od tego to zła technika jazdy lub
    dość ostre pałowanie/gumowanie itp. Poniżej 6,5 to drażnienie tego
    sprzętu, należy się wtedy przesiąść na 250 całkowicie wystarczy ;).

    MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
    SV1S