    Subject: Re: SUVy dobre som
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Tue, 13 Jul 2021 18:45:02 +0200

    W dniu 2021-07-13 o 18:21, nadir pisze:

    > Ja tam parkingu podziemnego nie widzę, ale niech będzie. Czy parking
    > podziemny jest miejscem do zabawy dla takiego dziecka?

    Sugeruję tylko, że nie będziemy jeździć Scanią na zakupy do Biedronki.
    SUV'y miejskie to syf, gówno, ścierwo. Powinno być zakazane poruszanie
    się tym na takich samych zasadach jak TIR'y.
    Miałem okazję zrobić 2 tysiące kilometrów Quasquai'em i nadaje się to
    wyłącznie poza miasto. Jaką trzeba mieć psychikę konstruktora, aby robić
    coś takiego z tak ograniczoną widocznością, żeby trzeba było montować 4
    kamery dla orientacji jak w czołgu, i finalnie skategoryzować to jako
    miejski suv? Tak, 4 kamery, pod lewym i prawym lusterkiem, z przodu i z
    tyłu automatycznie się odpalały i wyświetlały dookoła teren na ekranie
    konsoli, żeby podczas parkowania ogarnąć przeszkody czy też przy
    skręcaniu w prawo na skrzyżowaniu nie zgarnąć przechodnia. Pierwszy raz
    miałem odruch wstawania w aucie aby zaglądnąć czy kogoś nie zgarniam, a
    ja raczej z tych wysokich.

    --
    Irokez