  • Data: 2010-11-25 18:36:02
    Temat: Re: SUV w mieście
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message
    news:4cee9deb$0$27044$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale ja nie miałem nigdy takiego zamiaru. :-)
    > Nie interesują mnie kłótnie "o wyższości...".
    > Pokazałem tylko, że tak chętnie głoszona przez wielbicieli SUV-ów teza o
    > niesamowitym bezpieczeństwie tych samochodów, w tym i ich przewadze nad
    > innymi, mniejszymi w skutkach ewentualnych zderzeń jest niestety nie
    > zawsze prawdziwa. I tyle.

    Alez ja nie chce podwazac tego faktu, pokazalem jedynie, ze zgubne poczucie
    bezpieczenstwa kierowcy TIRa przejezdzajacego nad czlowiekiem jest niestety
    nie zawsze prawdziwa.

    Jest jeszcze cos takiego, jak prawdopodobienstwo wystapienia pewnych
    efektow. Film z Q7 robiacym salatke z kierowcy Fiata 500 pokazalem nizej i
    to, ze jeden na sto takich wypadkow bedzie miec inny wynik, pewnych zjawisk
    nie zmieni.

    Pozdrawiam
    Kamil