  • Data: 2022-02-19 11:14:37
    Temat: Re: SUV
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2022 o 22:20, Irek.N. pisze:

    > Modne jest psioczenie, że w SUV nic nie widać przed maską. Jak się jest
    > karakenem o wysokości 1.6m w koturnach, to faktycznie nic nie widać i
    > wypadało by unikać dużych samochodów. Problem nie dotyczy tylko SUV-ów,
    > w mniejszych też zdarza mi się widzieć kierowcę na wysokośći kierownicy!
    > To taka sama sytuacja, przecież nic przed maską nie widać pomimo że to
    > nie SUV, więc wróćmy do rowerów ;)
    >
    > Piszesz, że widzisz przed siebie na 20m jak opuścisz osłonkę. Ja
    > poruszam się dużym SUV-em i jak opuszczę osłonkę, to w zasadzie nic nie
> [...]

    Jest też różnica w widoczności SUV vs SUV.
    Przejechałem 2kkm Nissanem Qashqai, widoczność tak tragiczna, że
    przechylałem się z siedziska i zaglądałem skręcając w prawo czy kogoś z
    chodnika nie zgarniam. Dlatego zainstalowali mu kamery z przodu, z tyłu,
    pod lewym lusterkiem, pod prawym lusterkiem i przy manewrach do pomocy
    odpalały się wszystkie na ekranie i pomagałem sobie tym widokiem, a na
    autostradzie czujniki wykrywały trawę jak za blisko pasa środkowego
    jechałem i też widok na trawę się włączał.
    Auto z wypożyczalni na szczęście bo nie chciałbym takiej padaki mieć na
    co dzień. Tragiczne.
    Teraz mam Tucson 4x4 i takiego problemu nie ma, kamer dookoła nie ma i
    nie potrzebuję, są tylko tylne dwa widoki + czujniki a z przodu czujniki
    które się odpalają jak coś jest blisko (np. w korku za blisko podjadę
    poprzedzającego to piszczą).
    Karakanem nie jestem, te 186 mam bez butów i czapki.

    Zdrówko.

    --
    Irokez