    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: SUV
    Date: Sat, 23 Jan 2010 16:01:33 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 15:22:54 +0100, cztery napisał(a):
    > Nie wiem o ktorych wersjach mowisz.
    > Dla mnie generalnie sa dwie cytryny C5. Pierwsza produkowana do bodajze
    > konca 2008 roku i nowa, ktora teraz mozna kupic w salonie.
    > Jest jeszcze jakas trzecia ?

    No dobra, modele są dwa - przed 2008 i od 2008. Ale ta pierwsza w 2004 miała
    solidny lifting który bardzo odświeżył wygląd dzięki czemu auto w końcu
    zaczęło być ładne ;)

    > Cennikowo. Z tego co kojarze to podobnie wyposazeniowo do jego 2.2 wersja
    > 2.0 kosztowala chyba 7 tysiecy mniej.

    No, może faktycznie ze zniżkami tak było - w Citroenie cenniki to są chyba
    tylko po to by odstraszać potencjalnych klientów :)

    > Pisze o cenach koncowych. Cennikowo moj RS kosztowal kolo 100kzl, ale po
    > znizkach, targach :-) negocjacjach i wzieciu tego co gdzies w Polsce bylo na
    > placu wyszlo 86kzl.

    Może ja się gorzej targuję (no dobra, w skodzie się nie targowałem - nie
    zależało mi ;) ale nawet po wstępnych zniżkach octavia wychodziła cenowo
    podobnie do lepiej wyposażonego C5 :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944