  • Data: 2012-10-25 22:14:54
    Temat: Re: STACJA ZNIKAJĄCA
    Od: mexico tusko <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Paź, 15:07, mexico tusko <t...@g...com> wrote:
    > przepraszam ale gdzie sie podziala stacja PressTV?
    > mam Cyfre+ i odbieram z satelity HotBird

    Jak to - nkt nic nie wie? To bardzo dobra stacja, rabano tam fakty o
    USA i UE jakie nie przeszly by nigdzie indziej niewiadomo dlaczego...
    Slucham jej od 3 lat i teraz mocno mi zaczyna brakowac niezaleznego
    zrodla informacji, bo takie cos jak AlJazeera to zwykla lipa, tylko
    udaje niezalezny kontr-zachodni glos ale rzyma glos spolegliwo-
    propagandowy na recz tzw. Zachodu. Raczej tylko PressTV pokazywala
    takie imprezy jak brutalne w stylu ZOMO palowanie demonstrantow
    "Oburzonych" z Cetral Park w NY, czy Oakland. Albo barwne zadymy z
    Grecji, teraz kto nam pokaza co sie rzeczywiscie dzieje?