  • Data: 2015-09-23 19:33:32
    Temat: Re: SSD w kompie bez AHCI, platforma AMD
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Ryk wrote:

    > To mnie załatwiłeś po całości. Co trafię (rzadko na szczęście, ale zdarza
    > się) na jakiś wynalazek od Fujitsu, to się za głowę łapię i zgrzytam zębami
    > na ichnie pomysły. :(

    Bardzo mi się podobają te komputerki Fujitsu, wszystko przemyślane,
    dopracowane. W jednym przełączyłem kontroler w tryb RAID i fajnie to
    działa - zauważalne zwiększenie responsywności systemu. W tym komputerze
    jest dysk twardy SSHD 2 TB od Seagate i super.
    Do drugiego takiego samego komputera wsadziłem dysk Sandisk
    SDSSDP-128G-G25 128GB i za nic nie chce działać inaczej niż w zwykłym
    IDE. (Tak, zainstalowałem sterownik RAID). Owszem, działa całkiem
    fajnie, ale gdyby dało się fajniej, to czemu nie?