  • 11. Data: 2014-09-11 13:20:37
    Temat: Re: SSD a obudowa Chieftec
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-11 11:28, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Zabawne :) Dobrze że mój 10-letni twardziel o tym nie wie.

    Mój dwudziestoletni wie i dalej działa.
    Napiszesz czego to ma dowodzić że oba jeszcze działają ?

    > To elektronika nie generuje ciepła? :)

    Generuje.
    Pytanie czy aby na pewno więcej niż silnik i łożyska. :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-09-11 13:23:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-11 10:55, Użytkownik Chris napisał:

    > To ciekawe dla czego 90% NAS-ów ma dyski w pozycji pionowej.

    Równie ciekawe jak to dlaczego stara elektronika potrafiła
    działać dwadzieścia lat a dzisiejsza pada po kilku.
    Odpowiedzieć czy sam dojdziesz ?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-09-11 13:36:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-11 13:23, RadoslawF pisze:

    > Równie ciekawe jak to dlaczego stara elektronika potrafiła
    > działać dwadzieścia lat a dzisiejsza pada po kilku.
    > Odpowiedzieć czy sam dojdziesz ?

    Na wykładach z zarządzania było to mówione :) sprzęt jest tak robiony
    żeby fabryki pracowały cały czas :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-09-11 14:09:03
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-09-11 13:36, Chris pisze:

    > Na wykładach z zarządzania było to mówione :) sprzęt jest tak robiony
    > żeby fabryki pracowały cały czas :)

    No właśnie dlatego nasy są pionowe, a twoje poprawianie błędów dalej
    szwankuje.
    Dla tego.

  • 15. Data: 2014-09-11 14:10:03
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-09-11 13:18, RadoslawF pisze:

    > A przeczytałeś post na który odpowiadałem ?
    > Bo jeśli tak to przegapiłeś "U mnie dyski (SSD i HDD)".
    >
    > Z kolei w moi przegapiłeś stwierdzenie: "SSD które spokojnie
    > możesz stawiać, wieszać i co tam jeszcze wymyślisz".
    > Wrodzony kretynizm czy czymś ci się naraziłem ?
    >

    > Pozdrawiam
    Oni tak mają od urodzenia.

  • 16. Data: 2014-09-11 15:14:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-11 14:09, Dawid pisze:

    > No właśnie dlatego nasy są pionowe, a twoje poprawianie błędów dalej
    > szwankuje.
    > Dla tego.

    Tylko jakoś nie widzę żeby dyski z NAS-ów padały na potęgę.

    Chyba twoje poprawianie szwankuje, u mnie jest dobrze.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-09-11 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wrodzony kretynizm czy czymś ci się naraziłem ?

    Po prostu nie doczytalem, bo wątek o SSD.
    A w Twoim przypadku to chamstwo to od urodzenia, czy rodzicom nie udało sie
    wychowanie?

  • 18. Data: 2014-09-11 20:10:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a od kiedy to rodzicie wychowują dzieci?

    system...

  • 19. Data: 2014-09-13 06:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > a od kiedy to rodzicie wychowują dzieci?
    >
    > system...

    Nie sądz innych po sobie...

  • 20. Data: 2014-09-15 09:55:10
    Od: "nadporucznik" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba twoje poprawianie szwankuje, u mnie jest dobrze.

    Dlaczego więc piszesz błędnie "dla czego"?
    --
    nadporucznik
    s...@w...pl