  • 41. Data: 2014-03-08 23:13:32
    Temat: Re: SSD 2,5 vs 3,5 cala
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-03-07 09:37, Chris pisze:

    > http://www.dobreprogramy.pl/Polujesz-na-tani-SSD-Wys
    trzegaj-sie-Kingstona-SSDNow-V300,News,52754.html

    > http://www.dobreprogramy.pl/bachus/SSD-co-nie-jest-j
    ak-Strus-Pedziwiatr,41815.html

    Wiele hałasu o nic. Testowałem oba rodzaje V300. Było 260/240 MB/s
    zapis/odczyt, a teraz mam 250/230 MB/s (ATTO 246, dysk sklonowany,
    kontroler SATA2).
    Wiadomo, że to SSD z najniższej półki, różnica jest praktycznie nie
    zauważalna.

  • 42. Data: 2014-03-10 08:29:29
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    borsuk nabazgrał(a):

> [...]
    > kontroler SATA2).
    > Wiadomo, że to SSD z najniższej półki, różnica jest praktycznie nie

    Tylko że ten model jest awaryjny a jego częste awarie to spadek wydajności
    do poziomu dyskietki ... inne modele Kinkgstona działają OK.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 43. Data: 2014-03-10 22:11:17
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-03-10 08:29, Chris pisze:

    > Tylko że ten model jest awaryjny a jego częste awarie to spadek
    > wydajności do poziomu dyskietki ... inne modele Kinkgstona działają OK.

    ciekawe, że o tym piszą tylko na naszych krajowych forach, czyżby buble
    trafiały tylko na nasz rynek ;). Obiecuję, że jak mi wysiądzie to
    zawiadomię grupę.