  • Data: 2010-05-11 20:00:09
    Temat: Re: SR 500 dusi sie przy dodawaniu gazu
    Od: "Sta$" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Membranka to jedno ale czy sprawdziles droznosc wszystkich kanalikow do i
    > od membranki ?

    Jak rozebrałem to przedmuchałe kanały. Złożyłem, odpaliła za 1 kopem. Przy
    nagłym odkręceniu manetki, jak normalnie "ochoczo" (nie mogłem oprzeć sie
    zacytowaniu redaktorów ŚM;) wręca sie na obroty. Wybrałem sie na miacho, i
    raz mi zdechł, tak jakby sie gaznik przytkał, albo paliwo skonczyło. Odpalił
    dopiero na ssaniu, potem przegazowałem i było już ok.
    Plan na najbliższy czas:
    - gaznik dać na ultradzwieki
    - jak bart pojedzie do niemcowni zanabyć w kedo wszystkie membranki
    - nie myć karcherem*

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań

    *celowo nie mówiłem o mychi karcherem, bo sugerowałbym odpowiedź ;) Dziekuje
    wszystkim :)