  • Data: 2011-02-28 19:46:30
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Meri <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Hi
    W dniu 2011-02-27 22:32, Marcin N pisze:
> [...]
    [....]

    > W czym przeszkadza łańcuch? W czym jest gorszy od innych napędów?
    > Zwłaszcza łańcuch wyposażony w smarowniczkę.
    No niby w niczym, ale trzeba się brudzić, a nawet jak masz samosmark to
    wszystko jest uwalone dookoła. Wyciąga się nierówno. Jeśli chodzi o mnie
    to jedyną zaletą łańcucha jest jego waga, ale ja się nie ścigam, więc
    nawet 5 kg więcej w zamian za pasek lub wał to nawet 10 kg by mi nie
    przeszkadzało. Dziwi mnie też, że tak wąska jest oferta motocykli
    turystycznych na pasek. Jeśli ktoś faktycznie podróżuje to albo musi
    kupić GS'a i to dużego, bo nie wiem, czemu nie zrobili małego na pasek,
    albo nie ma wyboru, no można jeszcze kupić coś w rodzaju FJR, ale to już
    wszystko ciężkie i drogie machiny. Może ktoś zna powód czemu ten pasek
    jest taki znienawidzony. Nie jest to kwestia ceny i utrzymania, bo tu
    różnica nie jest duża. Czemu więc ciągle wszędzie pcha się ten łańcuch.
    Wiem czemu stosuje się go w super sportach, krosach ale w reszcie to już
    nie kumam.

    --
    MERI (Łódź)