  • 11. Data: 2010-05-21 19:13:45
    Temat: Re: SPRZEDAM Punto II rozbity
    Od: ...@...com

    On Fri, 21 May 2010 19:02:55 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Bez pasow jechales?

    Tia.Ale moze to i lepiej,jak pasy trzymaja a leb jedzie dalej
    to bywa roznie z kręgami.Kolega jadacy z tylu ,zapiety,wprawdzie kręgi
    ma cale ale póki co łbem nie kręci w żadną stronę.

    t.
    --
    http://www.twilight.edh.pl

  • 12. Data: 2010-05-21 20:49:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    ...@...com pisze:

    > Tia.Ale moze to i lepiej,jak pasy trzymaja a leb jedzie dalej
    > to bywa roznie z kręgami.Kolega jadacy z tylu ,zapiety,wprawdzie kręgi
    > ma cale ale póki co łbem nie kręci w żadną stronę.

    Już myślałem że wyciągniesz wnioski z tej przykrej lekcji ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 13. Data: 2010-05-21 20:59:14
    Od: ...@...com

    On Fri, 21 May 2010 20:49:50 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Już myślałem że wyciągniesz wnioski z tej przykrej lekcji ;-)

    Są rózne szkoły,falenicka i otwocka;)
    Szczerze mówiąc z grilla wracaliśmy,nawaleni,gdzie mi było myśleć
    o pasach.Tylko moja slubna niepijaca dobra ciocia rozwozila gosci-
    przyklad negatywny na abstynencje.Wypilaby drina,wrocilo by sie
    taksowka i problemu by nie bylo.

    pozdrawiam
    t.
    --
    http://www.twilight.edh.pl

  • 14. Data: 2010-05-26 14:52:07
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik <...@...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > o pasach.Tylko moja slubna niepijaca dobra ciocia rozwozila gosci-
    > przyklad negatywny na abstynencje.Wypilaby drina,wrocilo by sie

    A do tego jeszcze te spadające gałęzie podczas burzy oraz brak tlenu na
    skutek podtopienia wyrządziły spustoszenie w głowie :)

  • 15. Data: 2010-05-28 05:53:05
    Od: ...@...com

    On Wed, 26 May 2010 14:52:07 +0200, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    >A do tego jeszcze te spadające gałęzie podczas burzy oraz brak tlenu na
    >skutek podtopienia wyrządziły spustoszenie w głowie :)

    Kolejny z trudnosciami w rownowadze na nocniku.
    t.
    --
    http://www.twilight.edh.pl