  • Data: 2010-03-13 22:53:08
    Temat: Re: SPIF w Atmega88
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:

    > To sprawdzilem jako pierwsze. Jest.

    Tzn. nie wiem, czy TO masz na myśli ;)... kiedyś miałem problem z
    ATmega8... w każdym bądź razie jeśli coś się działo z pinem SS (był w
    stanie niskim przy starcie) program właśnie na takim while'u się
    zacinał... Bo dane musiały być "wytaktowane" przez zewnętrzny sygnał na
    SCK ;)... a tego brakowało... Najlepiej albo ustaw SS jako _wyjście_. A
    jeśli nie możesz tego zrobić, to dodaj pętlę (albo pętle) sprawdzającą
    (sprawdzające), czy pin MASTER jest ustawiony... Najlepiej bezpośrednio
    przed tym while'm, na którym zwisa... Będziesz mieć pewność, że to nie
    to ;)...
    Dlaczego Ci o tym piszę - otóż miałem z tym jaja, właśnie "co jakiś
    czas"... stan przejściowy, zakłócenia chwilowe, które były
    interpretowane jako stan niski... a do tego troszkę źle zrozumiałem PDFa
    i się nad tym namęczyłem chwilę, zanim wydumałem o co chodzi ;)...

    Konop