  • 1. Data: 2009-10-20 13:00:02
    Temat: SMS z komputera
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    WItam

    Ja wysłać sms z komputera za pośrednictwem strony Orange on line?

    Pozdrawiam Remek

  • 2. Data: 2009-10-20 14:47:05
    Temat: Re: SMS z komputera
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    > WItam
    >
    > Ja wysłać sms z komputera za pośrednictwem strony Orange on line?
    >
    > Pozdrawiam Remek

    http://onet-sms.xt.pl/
    Barnaba

  • 3. Data: 2009-10-20 16:24:55
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Remek pisze:
    > WItam
    >
    > Ja wysłać sms z komputera za pośrednictwem strony Orange on line?

    Podchwytliwe pytanie? Jakieś drugie dno?

    Logujesz się i Multibox > sms > nowa wiadomość

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-10-20 18:36:19
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Flo tak oto obwieścił(a):

    > Podchwytliwe pytanie? Jakieś drugie dno?

    Nie łącząc się z internetem? ;p

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 5. Data: 2009-10-20 18:51:10
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-10-20 20:36, Piotr M pisze:
    > Pewnego razu Flo tak oto obwieścił(a):

    > Nie łącząc się z internetem? ;p

    Nie wszyscy muszą się przedtem połączyć z internetem ;P

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 6. Data: 2009-10-29 18:09:20
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Flo" napisał:

    > Podchwytliwe pytanie? Jakieś drugie dno?

    Może masz rację, że sa dwa. Jedno to mój brak umiejetności zgadywania co
    miał na mysli twórca strony, a drugie to przejrzystość inaczej strony.

    > Logujesz się i Multibox > sms > nowa wiadomość

    Skąd przeciętny zjadacz chleba ma to wiedzieć? Szczególnie po odpowiedzi z
    BOK:

    "Przez multiboxa znajdującego się w dolnym, lewym rogu strony. Drugie dno?
    Poza tym której strony? Błądzenie po zakładkach to paranija. Rzecz jasna, że
    już znalazłem, ale moja opinia o tej stronie jest jak najgorsza.

    Remek