  • Data: 2009-10-14 20:01:22
    Temat: Re: SMS hurtowe wysyłanie
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek" <t...@n...mam> napisał w wiadomości
    news:hb51hg$r2l$1@news.lublin.pl...

    > Witam. Operatorzy mają bramki smsowe dostępne na www. Można np. 10 numerów

    Nie wszyscy. Play nie ma. Wirtualni tez chyba nie za bardzo.

    > wpisać jako adresaci i wkleić odpowiedni tekst. Jeżeli masz wysłać
    > kilkaset smsów to operacja kopiuj wklej zajmie pewnie góra kilkanaście
    > minut.

    1. Bramki nie powinny byc wykorzystywane do celow komercyjnych.
    2. Bramki posiadaja ograniczenia. Pol biedy jesli ograniczenie jest na numer
    odbiorcy - ale np. era z jednego konta bramki pozwala wyslac tylko 5 SMSow
    na dobe.
    3. Odbiorca SMSow z bramki musi wyrazic zgode na otrzymywanie wiadomosci z
    bramki - czesci SMSow nie uda Ci sie tak wyslac.

    > ? Operator może być różny np. Play Fresh darmowe smsy przy doładowaniu do
    > wszystkich. Ja tak wysyłam na święta życzenia ze 200 sztuk ;)

    Tez nie wolno wykorzystywac w celach komercyjnych.
    Uwaga - gdzies zniknelo info o tej promocji ze srony Playa - byc moze jej
    nie bedzie :(
    W sumie przed Swietami to nic dziwnego...

    Pozdrawiam
    SDD