  • 21. Data: 2013-09-04 12:33:14
    Temat: Re: SMART pytanie
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 31 Aug 2013 21:27:51 +0200
    doszła do mnie wiadomość <kvtg3r$bdb$1@node1.news.atman.pl>
    od "inny punkt siedzenia..." <...@...s> :
    >http://e-serwis.org/smietnik/s.ma.r.t..jpg

    Nie placz, popatrz na wyniki mojego dysku. Dysk ostatecznie wylądował
    w kieszeni USB:
    (4) WDC WD7500BPVT-22HXZT1
    ID Cur Wor Thr RawValues(6) Attribute Name

    04 __1 __1 __0 00000003292E Ilość cykli start/stop
    (dziesiętnie 207150)

    09 _95 _95 __0 000000001075 Liczba godzin pracy dysku
    (dziesiętnie 4213)

    BF __1 __1 __0 000000000B4C Częstotliwość występowania błędów
    spowodowanych wstrząsem
    (dziesiętnie 2892, bardzo dziwne, nigdy nie był wstrząsany)

    C1 _72 _72 __0 00000005E57D Ilość cykli do tak zwanej "Landing Zone"
    (dziesiętnie 386429, gdyby dalej siedział w laptopie, to do dzisiaj by
    było ponad milion)

    Ten dysk siedział w laptopie jako secondary, lądowały na nim
    tymczasowe dane.

  • 22. Data: 2013-09-07 03:05:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 2 Sep 2013 21:33:47 +0200, JoteR napisał(a):

    > Wystarczy, że zatrudni mnie QXL czy inszy Naspers ;->
    > Jak to było w "Kajko i Kokosz"?
    > "- Za dodatkową opłatą nasz bard umili wam podróż.
    > Po pewnym czasie...
    > - Za dodatkową opłatą nasz bard przestanie śpiewać."

    :D

    > A wracając do adrema:
    > To jak jest z tym IntelliPark w WD?
    > Co daje zatrzymanie głowic (nie talerzy!) i na czym to niby polega?
    > Czy taka akcja nabija licznik Start/Stop?
    > Jeśli tak, to czy jest jakieś narzędzie do zmiany tego 8-sekundowego okresu?

    A to ja przepraszam, ale na tym się nie znam - przyznaję bez bicia.

    [ Jeśli chcesz prowadzić fascynującą rozmowę z kobietą, to w zupełności ]
    [ wystarczy abyś od czasu do czasu kiwnął głową. (JoeMonster.org) ]