  • Data: 2013-09-02 21:33:47
    Temat: Re: SMART pytanie
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Ciebie już dawno powinien eBay zatrudnić...

    Wystarczy, że zatrudni mnie QXL czy inszy Naspers ;->
    Jak to było w "Kajko i Kokosz"?
    "- Za dodatkową opłatą nasz bard umili wam podróż.
    Po pewnym czasie...
    - Za dodatkową opłatą nasz bard przestanie śpiewać."

    A wracając do adrema:
    To jak jest z tym IntelliPark w WD?
    Co daje zatrzymanie głowic (nie talerzy!) i na czym to niby polega?
    Czy taka akcja nabija licznik Start/Stop?
    Jeśli tak, to czy jest jakieś narzędzie do zmiany tego 8-sekundowego okresu?

    JoteR