  • 1. Data: 2011-07-02 06:21:17
    Temat: ŚLEŻA dvb-t
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    ruszył nadajnik na ślęży, ale sygnał tak słaby...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 2. Data: 2011-07-03 19:14:56
    Temat: Re: ŚLEŻA dvb-t
    Od: Dan <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 08:21, pawell32 pisze:
    > ruszył nadajnik na ślęży, ale sygnał tak słaby...

    a skąd łapiesz sygnał?

  • 3. Data: 2011-07-03 20:10:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.07.2011 21:14, Dan pisze:

    > a skąd łapiesz sygnał?

    w piątek odebrałem mux-a 2 ze ślęży, ale same zaniki były.
    w sobotę już tego nie odebrałem.
    na stronie emitela jest komunikat o przyspieszeniu prac m.i. na ślęży

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 4. Data: 2011-07-04 19:24:48
    Od: a...@p...pl

    jak tam z ta Sleza??? Nadaja nadal cos????

    Jakis postep w zasiegach? Pierwsze raporty?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-07-17 11:37:26
    Temat: Re: OELE?A dvb-t
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.07.2011 21:24, a...@p...pl pisze:
    > jak tam z ta Sleza??? Nadaja nadal cos????
    >
    > Jakis postep w zasiegach? Pierwsze raporty?

    teraz leci na 44 kanale. nie wiem do końca czy to Ślęża, bo widząc
    nadajnik odbiór jest tak słaby, że zrywa obraz.
    natomiast czechy idą idealnie.
    ze Ślęży powinien iść wg tabeli na 58 kanale, choć nie wiem dlaczego
    gdyż na 59 idzie polsat w analogu. na 44 kanale idzie kalisz