  • 1. Data: 2009-07-24 18:17:53
    Temat: SKYPE out abonament i TELEFON BEZPRZEWODOWY - jakie rozwiązanie?
    Od: "news.onet.pl" <h...@o...eu>

    Chcę korzystać ze skype dzwoniąc na stacjonarne bez komputera (bezprzewodowa
    słuchawka).
    Jaki polecacie sprzęt?

    -bramka voip plus zwykły telefon
    -telefon voip

    Jaki sprzęt proponujecie ?

  • 2. Data: 2009-07-24 18:30:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "news.onet.pl" napisał:

    > bez komputera

    No to żegnamy szanownego pana.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-07-25 21:40:17
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 20:17:53 +0200, news.onet.pl napisał(a):

    > Chcę korzystać ze skype dzwoniąc na stacjonarne bez komputera (bezprzewodowa
    > słuchawka).
    Skype ma niestandardowy protokół, a typowy VoIP posługuje się protokołem
    SIP. Może jest jakiś dedykowany sprzęt, ale czy będzie tani-nie wiem.

    Zależy, gdzie chcesz dzwonić i do czego VoIP Ci potrzebny. Zainteresuj się
    może www.voipdiscount.com (300 minut na każde 7 dni przy opłacie 5 euro za
    4 miesiące ). lub innymi.

    > Jaki polecacie sprzęt?
    Ja używam do voipdiscount linksys SPA3102 i jestem bardzo zadowlony. Mam
    numer z actio do przychodzących i sporadycznie wychodzących, voipdiscount
    do wychodzącyh. Oprócz tego linia TPSA do przychodzących i w razie czego na
    pogotowie straż,policję. Kiesyś miałem jeszcze coś na komórki, ale nie
    używam. DO bramki ma podłąćzony bezprzewodowy siemens.

    > -bramka voip plus zwykły telefon
    raczej bramka=większe możliwości konfiguracyjne.
    O więcej zapytaj na grupie alt.pl.voip.

    Marek

  • 4. Data: 2009-07-27 12:26:16
    Od: karol <k...@k...pl>

    news.onet.pl pisze:
    > Chcę korzystać ze skype dzwoniąc na stacjonarne bez komputera
> [...]

    Sam kupilem telefon skypowy i naprawde bardzo fajnie to dziala, ale po
    tym jak podniesli cene abonamentu za polaczenia bez ogranicznen z 8 do
    17 zl to przestalo mi sie to oplacac.

  • 5. Data: 2009-07-27 16:27:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    karol pisze:

    > Sam kupilem telefon skypowy i naprawde bardzo fajnie to dziala, ale po
    > tym jak podniesli cene abonamentu za polaczenia bez ogranicznen z 8 do
    > 17 zl to przestalo mi sie to oplacac.

    Ten skypowy telefon działa chyba też w Tlenofonie. Więc się przenieś.
    Abonamentu nie ma.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-07-28 06:50:38
    Od: karol <k...@k...pl>

    > Ten skypowy telefon działa chyba też w Tlenofonie. Więc się przenieś.
    > Abonamentu nie ma.

    "działa"? "chyba też?"
    To działa czy nie działa?
    Oczywiście, że nie działa - po co takie niepotwierdzone bzdury pisac?

  • 7. Data: 2009-07-28 10:28:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    karol pisze:

    > "działa"? "chyba też?"
    > To działa czy nie działa?
    > Oczywiście, że nie działa - po co takie niepotwierdzone bzdury pisac?

    Zadziała jak się zmieni konfigurację SIP na Tlenową.
    Poszukaj sobie informacji o telefonach SIP.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-07-28 12:22:14
    Od: karol <k...@k...pl>

    > Zadziała jak się zmieni konfigurację SIP na Tlenową.
    > Poszukaj sobie informacji o telefonach SIP.

    Jaka konfiguracje i gdzie?
    Jakich informacji mam "sobie poszukac"?
    Wiesz w ogole czym rozni sie skype od sipa?

  • 9. Data: 2009-07-28 20:40:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    karol pisze:

    > Jaka konfiguracje i gdzie?
    > Jakich informacji mam "sobie poszukac"?
    > Wiesz w ogole czym rozni sie skype od sipa?

    To Skype nie jest przez SIP'a?
    Sorry.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-07-31 09:52:49
    Od: karol <k...@k...pl>

    Animka pisze:

    > To Skype nie jest przez SIP'a?
    > Sorry.

    O rany, a juz prawie dales sobie glowe uciac...