  • 71. Data: 2009-07-28 19:00:29
    Temat: Re: SIWZ -komputery
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Mark pisze:
    > A potrafisz podac na to jakis przepisa czy tylko tak sobie medrkujesz?
    > Dostarczyl sprzet zgodnie ze specyfikacja? Dostarczyl.
    > Wywiazywal sie z obowiazku gwarancji? wywiazywal
    > Wiec mozesz mu skoczyc, jesli zamowienie bylo napisane tak by dopuscic
    > kiepski sprzet.
    Skoro się wywiązał, to w czym problem??

    Maciek

  • 72. Data: 2009-07-28 19:07:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Mark pisze:
    > No obowiazuje. I nie ci sie zepsuje powiedzmy 5 komputerow, i dostawca ma 14
    > dni roboczych na ich naprawe "gwarancyjna". I tak 5 razy w roku, wszystko
    > zgodnie z prawem a twoja firma lezy i kwiczy bo ludzie nie maja na cyzm
    > pracowac.
    Mam wrażenie, że patrzymy na przetargi z zupełnie innych punktów
    widzenia. Ja przez pryzmat dużej jednostki budżetowej, w której jest
    przynajmniej kilkaset komputerów, a Ty z punktu widzenia 1-osobowej
    działalności, w której psuje się na raz 5 komputerów, co rozkłada pracę
    firmy :->
    Przyjmij do wiadomości, że ludzie w jednostce budżetowej i tak będą
    pracować (czytaj: dostawać pieniądze), niezależnie od tego czy ich
    komputery będą akurat działać, czy nie. Będą pracować niezależnie od
    tego, czy kupisz im komputery za 1000, czy 10000 PLN, a do tego
    zaryzykuję śmiałą tezę, że nie wpłynie to znacząco na wyniki ich pracy
    :-> Koniec tematu, bo przykładasz do jednostek budżetowych taką samą
    miarę jak do działających na wolnym rynku firm, a to poważny błąd.

    Maciek

  • 73. Data: 2009-07-28 19:17:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Mark pisze:
    > A potrafisz podac na to jakis przepisa czy tylko tak sobie medrkujesz?
    A przepis? Oczywiście: art. 24 ust. 1 pkt 1 PZP

    Maciek

  • 74. Data: 2009-07-29 23:25:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Jul 2009, STranger wrote:

    > A obecny standard Intela socket 775 ma teraz wiele lat i w każdej chwili
    > zostanie zastąpiony nowym gniazdem. Kupowanie teraz platformy s775 jest
    > błędem, bo za jakiś czas aby kupić nowy CPU Intela będziesz musiał zmieniać
    > płytę główną.

    SIWZ?
    Zmieniać?
    W komputerach (biurowych), kupionych w przetargu, ktoś będzie coś
    zmieniać i w to wierzysz? ;)

    BTW: mi się *prawie* nigdy nie udaje zmieniać procesora, mimo że z rzadka
    miewam takie plany. Jak dochodzi co do czego wniosek jest prosty:
    "szkoda fatygi".

    pzdr, Gotfryd

  • 75. Data: 2009-07-30 08:03:00
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No to wpisz to uczciwie do warunków.
    JaC

    -----

    > Opterony ze steppingiem BA są obsługiwane maksymalnie przez VMware ESX/i 3.5 Update
    2; nie da się użyć wyższych updateów ani v.4

  • 76. Data: 2009-07-30 08:21:52
    Od: Chopin <s...@w...pEEl>

    Maciek pisze:
    > A czy na zamówiony sprzęt nie obowiązuje gwarancja? Przenieśmy się może
    > z tematu zakupu taniej elektroniki na powiedzmy samochody. Po co kupować
    > za pieniądze z budżetu samochody pospolitych marek z klasy średniej,
    > skoro jest S-klasa. :->

    To nie jest dobre porównanie. Samochód głównie do przemieszczania się. W
    przypadku jego awarii łatwo można go zastąpić - bardzo wiele serwisów
    daje zastępczy pojazd.
    Natomiast w przypadku awarii komputera, nawet jeśli mamy zastępczy
    sprzęt, to jego udostępnienie na czas naprawy tego zepsutego jest bardzo
    kłopotliwe. Chociażby np. ze względu na zainstalowane oprogramowanie, z
    którego korzysta użytkownik. Jego ponowna instalacja na "tymczasowym"
    sprzęcie może być pracochłonna i w niektórych przypadkach kłopotliwa.

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"

  • 77. Data: 2009-07-30 09:49:50
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Chopin"
    >kłopotliwe. Chociażby np. ze względu na zainstalowane oprogramowanie, z
    >którego korzysta użytkownik. Jego ponowna instalacja na "tymczasowym"
    >sprzęcie może być pracochłonna i w niektórych przypadkach kłopotliwa.

    Dodajmy, że bywa oprogramowanie, które jest licencjonowane na konkretny
    sprzęt i przeinstalowanie go na inny zestaw wymaga np. ponownej
    generacji kodów aktywacyjnych przez producenta oprogramowania, co trwa.

    --
    \------------------------/ [...]jakieś chore stosy i kolejki, które w
    /------------------------\ niem?(gruesome)

  • 78. Data: 2009-07-31 12:14:40
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Bernard pisze:
    > Ano jeszcze nie muszą, ale zaraz "zaczną musieć" - weź np. tryb XP w
    > Windows 7.

    1) Tryb XP jest tak łatwo dostępny tylko w droższych wersjach
    Windows 7, o ile dobrze pamiętam.

    2) Tryb XP nie jest wcale taki niezbędny w pracy biurowej,
    bo wszystkie typowe aplikacje chodzą i bez niego.
    Ta maszyna wirtualna jest potrzebna tylko do paru
    opornych, źle napisanych programów.

    3) Zamiast trybu XP można zastosować Virtual PC czy VMware,
    nie wymagające wcale sprzętowej obsługi wirtualizacji.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 79. Data: 2009-07-31 13:16:03
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 31 Jul 2009 14:14:40 +0200, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >3) Zamiast trybu XP można zastosować Virtual PC czy VMware,
    > nie wymagające wcale sprzętowej obsługi wirtualizacji.

    BTW: Czy aby tryb XP to nie jest właśnie okrejony VirtualPC?

    Zdrówko

  • 80. Data: 2009-08-01 11:18:02
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > BTW: Czy aby tryb XP to nie jest właśnie okrejony VirtualPC?

    Wiesz, na pewno wykorzystali swoją pracę, a nie robili drugi
    raz tego samego od zera. Ale VirtualPC sam z siebie ma dwa
    tryby pracy - z programową translacją i ze sprzętowym wspo-
    maganiem - a "Tryb XP" działa tylko i wyłącznie na bazie
    sprzętowego wspomagania.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |