  • 1. Data: 2016-06-12 15:58:57
    Temat: Re: SGS5-komunikat.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Telefon wrócił z serwisu. Wymiana obudowy i płyty głównej. Razem z obudową
    mam wymienioną klapkę od USB. W sklepie mówili, że klapki nie wymienią, bo
    to uszkodzenie mechaniczne choć dla mnie to wada fabryczna. Szybko odpadła i
    to wtedy kiedy już korzystałem z ładowania wireless. Taki plastik, że nawet
    się nie klei. Wymienili obudowę ze względu na klapkę czy nie chciało się
    bawić z uszkodzeniem? Ta operacja wygląda na nowy telefon, tyle że
    akumulator i akcesoria zostały stare. Może nie było wymiany podzespołów
    tylko przełożyli akumulator do nowego telefonu? Ciekawy jestem czy gwarancja
    biegnie od początku. Nie zapytałem.

    neelix

  • 2. Data: 2016-06-19 21:53:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-12 o 15:58, neelix pisze:
> [...]
    > zostały stare. Może nie było wymiany podzespołów tylko przełożyli
    > akumulator do nowego telefonu? Ciekawy jestem czy gwarancja biegnie od

    To zapytaj ich.

    --
    animka