  • 1. Data: 2013-06-13 22:40:31
    Temat: SGS2 - kalendarz i komunikaty
    Od: "Seris" <W...@w...pl>

    Kiedys mialem Nokie e71 i tam jak mialem zapisane w kalendarzu jakies
    zdarzenie o X godzinie to na 15 min. przed mialem np. dzwiek/przypomnienie.
    Teraz mam Samsunga Galaxy s2 i tam owszem mam kalendarz ale nie informuje on
    mnie np. na 15 min. przed zdarzeniem - dzwiekiem - ze takie cos ma miejsce.
    Jak to zmienic?

  • 2. Data: 2013-06-13 23:36:51
    Temat: Re: SGS2 - kalendarz i komunikaty
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-13 22:40, Seris pisze:
> [...]
    > Teraz mam Samsunga Galaxy s2 i tam owszem mam kalendarz ale nie
    > informuje on mnie np. na 15 min. przed zdarzeniem - dzwiekiem - ze takie
    google kalendarz daje możliwość powiadomienie SMS - chyba najbardziej
    użyteczna funkcja :)
    Pozdrawiam
    Dan

  • 3. Data: 2013-06-14 08:06:23
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 13.06.2013 o 22:40 Seris <W...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Teraz mam Samsunga Galaxy s2 i tam owszem mam kalendarz ale nie
    > informuje on mnie np. na 15 min. przed zdarzeniem - dzwiekiem - ze takie

    Powiadomienia musisz ustawić sobie sam. W opcjach kalendarza (w SGS3, ale
    być może w 2 też jest) istnieje możliwość ustawienia domyślnego
    powiadomienia - będzie ono dodawane do każdego nowego wpisu. Stare
    będziesz musiał zmodyfikować i dodać brakujący wpis o powiadomieniu.

    Pozdrawiam -- Spook.