  • 11. Data: 2012-03-10 21:03:39
    Temat: Re: SGN i import kontaktów z pliku VCF
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > tego nie było w warunkach brzegowych.

    Ależ było, było:
    "Przez googla trochę się boję, nie zwykłem chwalić się kontaktami."

    > Skoro obydwa to Androidy, to poszukaj jakiegos programu do backupu na kartę
    > SD - na jednym zrób backup, na drugim restore

    Zadziałała opcja export w HTC i import w SGN.
    Opcja się pojawiła w momencie włożenia karty (SGN standardowo jej nie
    ma, a mnie nie zależało, więc nie przekładałem).

    Miłego.
    __
    Irek.N.

  • 12. Data: 2012-03-10 21:05:05
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > ale skoro android to się bezgogolowo nieda. Tzn da się, ale wujek Gogle
    > jak zechce to i tak się dowie.

    Pewnie tak, było nie tak dawno o jakimś programie działającym w tle i
    udostępniającym coś tam - nie pamiętam szczegółów.

    __
    Irek.N.

  • 13. Data: 2012-03-10 21:11:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-10 22:01, Irek N. wrote:

    > Done!
    > Ciekawostka dla mnie.
    >
    > THX za pomoc.
    > Miłego.
    > __
    > Irek.N.

    :]
    Nie ma problemu

  • 14. Data: 2012-03-10 21:16:28
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > ale skoro android to się bezgogolowo nieda.

    To już nawet przez BT się tego nie da przepchnąć? Co za syf...

    JoteR

  • 15. Data: 2012-03-10 22:52:02
    Od: AL <t...@t...pl>

    W dniu 2012-03-10 21:46, Irek N. pisze:

    > Zapamiętałem z poprzednich prób, że były problemy z Desire-Z.
    > Zainstalowałem 1.8.2 i pomimo włączonego trybu debug nie łączę się.
    > Posiedzę nad tym jeszcze, ale dla mnie to na pewno nie jest 5 minut :(

    U mnie rowniez DesireZ -i nie ma problemu.

    Procz serwisow chmury Googla wszystko jest rowniez zdublowane wlasnie w
    MyPhoneExplorer (wiec gdyby googiel padl, to zaden problem).
    Nie mam zadnych problemow - synchronizacja jest na 3 sposoby: BT, WiFI
    lub USB.

  • 16. Data: 2012-03-10 22:54:04
    Od: AL <t...@t...pl>

    W dniu 2012-03-10 21:58, ToMasz pisze:

    > ale skoro android to się bezgogolowo nieda. Tzn da się, ale wujek Gogle
    > jak zechce to i tak się dowie.
    > ToMasz

    da sie - i wcale nie musisz udostepniac nic googlowi - w telefonie
    podajesz, ze wszystko przechowujesz tylko w telefonie, a synchronizacje
    robisz do np. MyPhoneExplorer (darmowy, a dziala bez problemu).

  • 17. Data: 2012-03-13 01:06:00
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Przez googla trochę się boję, nie zwykłem chwalić się kontaktami.

    Wow! No prosze, masz obawy, ze google dowiedza sie numer do mamy czy taty?
    A swoja droga to jak sadzisz: ile bys dostal odszkodowania jak by sie
    okazalo, ze gooogle pomimo zastrzezenia, ze nie maja dostepu do twoich
    danych jednak je zdobeda i zadzwonia do mamy? Toz ja to celowo udostepniam
    googlom. I tylko czekam kiedy cos pokaza lub kiedy sie dowiem, ze to czy
    tamto ktos wie.