  • 21. Data: 2010-01-06 12:41:48
    Temat: Re: [SG][Pozdr] Czarna Corsa SG19xxx
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-06 10:36, *Adam Franik* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > To jest ZNAK! Nie wypuszczać się za Przemszę. Ilekroć jedziesz w tamtą
    > strone, to wracasz bez auta :P

    To 5 lat temu było po *tej* stronie ;) - choć pewności nie mam:
    http://mapa.targeo.pl/,21,19.02338,50.57556?l=ca950a
    36fd78e5a8

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2010-01-06 12:43:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-06 11:59, *Radarro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > To co? Jutro 18-ta w La Vite?

    OK - mogę się lekko spóźnić

  • 23. Data: 2010-01-06 13:06:36
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 12:43:01 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > OK - mogę się lekko spóźnić

    Jeżeli sie przed 18.00 wyrobisz to zadzwon do mnie, mogę Cie wziąc z
    Sikornika.

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 24. Data: 2010-01-06 13:07:38
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > żeby odpisać:

    > To 5 lat temu było po *tej* stronie ;) - choć pewności nie mam:

    Zdecydowanie po tej. Choc to juz "pas przygraniczny". W zeszlym roku,
    albo dwa lata temu droge wyremontowano, choc ciagle boje sie w tych
    zakretach jechac wiecej niz 70.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 25. Data: 2010-01-06 15:52:57
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Adam Franik wrote:

    > Pod marketem... Ziiiiimno. Proponuję La Vite, tak standardowo.

    Podaj jakiś namiar - postaram się wpaść ;)

    Pozdrawiam,
    Staszek - Nissan 100NX GTi

  • 26. Data: 2010-01-06 16:01:35
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 15:52:57 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > Podaj jakiś namiar - postaram się wpaść ;)

    Pizzeria La Vite
    Barlickiego 4(?)
    Gliwice
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 27. Data: 2010-01-06 18:41:36
    Od: "marthen" <m...@g...pl>

    Adam Franik wrote:

    > Ja się mogę wybrać w przyszłym tyg do SK tak czy siak. Niemniej jednak
    > jutro o 18.00 mi pasuje duuuużo bardziej. Zróbmy tak: Kto chtny jutro
    > na
    > 18.00 niech sie tu zadeklaruje, a o przyszłym tygodniu się jeszcze
    > pogada. Może być?

    Ja będę, ale dopiero po 18.30.
    --
    marthen
    A3 & MX-5

  • 28. Data: 2010-01-06 18:46:17
    Od: "marthen" <m...@g...pl>

    Staszek Sosenko wrote:

    > Podaj jakiś namiar - postaram się wpaść ;)

    Przyjedź, komisyjnie pozbawimy Cię pługa :)
    --
    marthen
    A3 & MX-5

  • 29. Data: 2010-01-07 01:02:31
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    marthen wrote:

    > Przyjedź, komisyjnie pozbawimy Cię pługa :)

    Taaa, a jak będę wracał i zatrzymają mnie niebieskie mendy, to na pytanie "A
    gdzie zderzak przedni?" odpowiem: "Komisyjnie usunięty" :P

    Pozdrawiam,
    Staszek - Nissan 100NX GTi

  • 30. Data: 2010-01-07 12:17:02
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Franik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Pizzeria La Vite
    > Barlickiego 4(?)
    > Gliwice

    pany, jestescie pewne ze to czynne jest?
    bo ostatnio [ale to ostatnio to już jakiś czas temu było] to tam jakieś
    remonty, potem zamkniete, itp?
    [a ostatnio tam nie byłem]

    ja dzisiaj chyba niedam rady, jak by co to do ciebie adam albo do marcina
    będę dzwonił.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)