  • 11. Data: 2010-01-06 08:09:21
    Temat: Re: [SG][Pozdr] Czarna Corsa SG19xxx
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-05 21:25, *"Michał \"HoMMeR\" Paszek"* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Co do Corsy - przyznam sie bez bicia, ze w 2006r sprzedalem swoja nie
    > zdejmujac naklejki :( Niestety nie wiem gdzie trafila, bo poszla do
    > handlarza.

    Naklejka była pod szybą tylnej klapy z lewej na dole - mała.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2010-01-06 08:10:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-05 22:52, *Staszek Sosenko* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > To ja mam propozycję:
    > W pierwszej połowie przyszłego tygodnia jadę do Katowic po zderzak. Może
    > byśmy wtedy jakiegoś CKMKowo-śląskiego spota zrobili? :)

    Nie mam nic przeciwko - w takim razie głosowanie co do ostatecznego
    terminu :)

  • 13. Data: 2010-01-06 08:27:28
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    > może czas najwyższy na jakiś mini
    > spot?
    > Pozdrawiam - Mirek

    Witka,
    Ja jestem ZA jak najbardziej!
    Pasuje mi w sumie każdy dzien po południu, czwartek 18-ta jak najbardziej
    W SGL mieszkam już od roku, ale jak na razie spotykam tylko czarnego
    oklejonego Seja na A4 :)

    Gdzie konkretnie spot? Pod jakimś marketem? W Gliwicach, rozumiem?

    Radarro
    granatowe e36 Touring EWE ****

  • 14. Data: 2010-01-06 08:58:10
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 08:08:06 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Pozdrawiam - Mirek
    > PS.
    > Możesz zabrać antenę :) - przyda mi się backup na czas klepania Vectry.

    Antene woże cały czas ze sobą. Znów dachowałeś?
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 15. Data: 2010-01-06 09:00:34
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 07:27:28 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):

> [...]
    > oklejonego Seja na A4 :)
    >
    > Gdzie konkretnie spot? Pod jakimś marketem? W Gliwicach, rozumiem?

    Pod marketem... Ziiiiimno. Proponuję La Vite, tak standardowo.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 16. Data: 2010-01-06 09:03:19
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 08:10:54 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Dnia 2010-01-05 22:52, *Staszek Sosenko* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Nie mam nic przeciwko - w takim razie głosowanie co do ostatecznego
    > terminu :)

    Ja się mogę wybrać w przyszłym tyg do SK tak czy siak. Niemniej jednak
    jutro o 18.00 mi pasuje duuuużo bardziej. Zróbmy tak: Kto chtny jutro na
    18.00 niech sie tu zadeklaruje, a o przyszłym tygodniu się jeszcze pogada.
    Może być?

  • 17. Data: 2010-01-06 10:31:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-06 08:58, *Adam Franik* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Antene woże cały czas ze sobą. Znów dachowałeś?

    :) - nie - kobitka w Clio (jak ja nie lubię tych francuzów ;) ) wymusiła
    skutecznie na mnie pierwszeństwo w Kielcach. Zniszczenia niewielkie
    reflektor, zderzak, błotnik lewy i lekko draśnięta maska, no ale że to
    przed Świętami było to trwa i pewnie jeszcze potrwa bo muszą go teraz
    przeholować do Dąbrowy Gór.

  • 18. Data: 2010-01-06 10:36:22
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 10:31:58 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > reflektor, zderzak, błotnik lewy i lekko draśnięta maska, no ale że to
    > przed Świętami było to trwa i pewnie jeszcze potrwa bo muszą go teraz

    To jest ZNAK! Nie wypuszczać się za Przemszę. Ilekroć jedziesz w tamtą
    strone, to wracasz bez auta :P

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 19. Data: 2010-01-06 11:59:37
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam Franik <n...@p...pl> napisał(a):
    > Pod marketem... Ziiiiimno. Proponuję La Vite, tak standardowo.

    To co? Jutro 18-ta w La Vite?
    Pzdr!
    R-R

  • 20. Data: 2010-01-06 12:28:24
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 10:59:37 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):

    > To co? Jutro 18-ta w La Vite?
    > Pzdr!
    > R-R

    Tak. ZTCWidze Hommer i Mirek też chetni.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]