  • 1. Data: 2010-01-05 18:22:45
    Temat: [SG][Pozdr] Czarna Corsa SG19xxx
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Hello!

    Po długiej posusze udało mi się dzisiaj spotkać na mieście (Zygmunta
    Starego) grupowicza w czarnej Corsie na gliwickich numerach - przyznam
    się ze wstydem, że nie wiem kogo :) - może czas najwyższy na jakiś mini
    spot?

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Byłem w zastępczej białej Astrze
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 2. Data: 2010-01-05 19:07:29
    Temat: Re: [SG][Pozdr] Czarna Corsa SG19xxx
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 18:22:45 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > Starego) grupowicza w czarnej Corsie na gliwickich numerach - przyznam
    > się ze wstydem, że nie wiem kogo :) - może czas najwyższy na jakiś mini

    A wiesz, że też o tym myslałem wczoraj. Moze pojutrze (czwartek) późnym
    popoludniem. Kolo 18.00?

    A co do Corsy. Kierownik świadomy, bo mi kiedys odmachał. ale chyba się nie
    udziela.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 3. Data: 2010-01-05 21:25:04
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Adam Franik pisze:

> [...]
    > popoludniem. Kolo 18.00?
    >
    > A co do Corsy. Kierownik świadomy, bo mi kiedys odmachał. ale chyba się nie

    Co do Corsy - przyznam sie bez bicia, ze w 2006r sprzedalem swoja nie
    zdejmujac naklejki :( Niestety nie wiem gdzie trafila, bo poszla do
    handlarza.
    Co do spotu - na mnie mozecie liczyc :) Choc w czwartek jest spocik
    klubu cytrynki w CH 3stawy to zdecydowanie preferuje spot PMSowy.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 4. Data: 2010-01-05 22:02:02
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 21:25:04 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):

    > Co do Corsy - przyznam sie bez bicia, ze w 2006r sprzedalem swoja nie
    > zdejmujac naklejki :( Niestety nie wiem gdzie trafila, bo poszla do
    > handlarza.

    WYDAJE MI SIĘ, że Mirek mógł widzieć fioletową/granatową, bo faktycznie
    taka była/jest w Gliwicach. Ma małą naklejkę na klapie. Ty miałeś czarną
    ZTCP. Co nie zmienia faktu, że należą Ci się bęcki za nieściąganie naklejki
    ;)

    > Co do spotu - na mnie mozecie liczyc :) Choc w czwartek jest spocik
    > klubu cytrynki w CH 3stawy to zdecydowanie preferuje spot PMSowy.

    No to byłoby nas już dwóch. A właściwie troje, bo chyba przybędę z
    kierowniczką ;)

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 5. Data: 2010-01-05 22:07:26
    Od: "marthen" <m...@g...pl>

    Adam Franik wrote:

> [...]
    > nieściąganie naklejki ;)

    > No to byłoby nas już dwóch. A właściwie troje, bo chyba przybędę z

    Eeee.. To ja nie przychodzę :P
    --
    marthen
    A3 & MX-5

  • 6. Data: 2010-01-05 22:29:06
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    marthen pisze:

    > Eeee.. To ja nie przychodzę :P

    Nie musisz.

    Przyjedz. W koncu spot motoryzacyjny :)

  • 7. Data: 2010-01-05 22:52:37
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Adam Franik wrote:

    > No to byłoby nas już dwóch. A właściwie troje, bo chyba przybędę z
    > kierowniczką ;)

    To ja mam propozycję:
    W pierwszej połowie przyszłego tygodnia jadę do Katowic po zderzak. Może
    byśmy wtedy jakiegoś CKMKowo-śląskiego spota zrobili? :)

    Pozdrawiam,
    Staszek - Nissan 100NX GTi

  • 8. Data: 2010-01-05 22:58:11
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 22:52:37 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > To ja mam propozycję:
    > W pierwszej połowie przyszłego tygodnia jadę do Katowic po zderzak. Może
    > byśmy wtedy jakiegoś CKMKowo-śląskiego spota zrobili? :)

    Ale ty chcesz na spota czy z powodu kierowniczki? Bo patrząc na cytowanie
    nie jestem pewien :P

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 9. Data: 2010-01-05 23:25:12
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Adam Franik wrote:

    > Ale ty chcesz na spota czy z powodu kierowniczki? Bo patrząc na
    > cytowanie nie jestem pewien :P

    Cytowanie interpretuj wedle własnego uznania :P Przede wszystkim jadę po
    zderzak, a przy okazji można by się spocić ;)

    Pozdrawiam,
    Staszek - Nissan 100NX GTi

  • 10. Data: 2010-01-06 08:08:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-05 19:07, *Adam Franik* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > A wiesz, że też o tym myslałem wczoraj. Moze pojutrze (czwartek) późnym
    > popoludniem. Kolo 18.00?

    Mamy kolędę w czwartek, ale już powinno być po - jestem zatem za, choć
    mogę się spóźnić lekko.

    > A co do Corsy. Kierownik świadomy, bo mi kiedys odmachał. ale chyba się nie
    > udziela.

    No mi tez odmachał.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Możesz zabrać antenę :) - przyda mi się backup na czas klepania Vectry.