  • 11. Data: 2003-03-19 06:51:12
    Temat: Re: SDi - czy juz skonczyli??
    Od: MSZ <d...@p...com.pl>

    Dnia 2003-03-18 18:49, Przemyslaw Popielarski napisal(a):

    > Kto niby bedzie siedzial na tym ryczalcie 45 gdy moze miec DSL w tej samej
    > cenie ?

    Ci, którym nie założą DSL-a? Poza większymi miastami nie jest tak łatwo...

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    /\ Light a man a fire and keep him warm for a day.
    \/ Set a man on fire and keep him warm for a lifetime.

  • 12. Data: 2003-03-19 13:22:32
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Paweł Małachowski" <p...@t...niewazne> napisał w
    wiadomości news:20030318203343.E48941@shellma.zin.lublin.pl...

    > hint: może właśnie dlatego Lepton pisał o 1 kwietnia? :P

    Nie, to nie jest żart Prima-Aprylisowy :) Oficjalnie TPSA jeszcze nic
    nie podaje, bo nie wiedza czy się wyrobia w kwietniu, wiec ostatecznie
    ta oferta wejdzie trochę później.

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 13. Data: 2003-03-19 13:23:00
    Od: Artur Alinowski <A...@i...pl>

    Lepton wrote:
    > Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
    > nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
    > mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.

    Wszystko pięknie i cudnie tylko:
    1. Zbyt piekne żeby było prawdziwe
    2. publiczny Ip - chyba się nie przewiduje.

    Mi osobiście nie zależy aż tak na prędkości, natomiast ipek by się
    przydał. Więc oferta DSL jest taka sobie.

    Pozdrowienia
    --

    FROM: Artur Alinowski
    HOME: a...@f...polbox.pl
    WORK: A...@i...pl

  • 14. Data: 2003-03-22 18:55:23
    Od: j...@g...pl (Jacek Maciejewski)

    Lepton naskrobał:

> [...]
    >wchodzi nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja
    >300 zl, wiec mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od

    A przepraszam, jak to DSL współpracuje z kompem? Chyba nie po com-ie?
    Czy jest wymagana oddzielna linia czy telefon jest na tej samej?
    I jeśli tak, to co po podniesieniu słuchawki?

    --
    Jacek

  • 15. Data: 2003-03-22 20:10:01
    Od: j...@g...pl (Jacek Maciejewski)

    Jacek Maciejewski naskrobał:

    >Lepton naskrobał:

    >A przepraszam, jak to DSL współpracuje z kompem? Chyba nie po
    >com-ie? Czy jest wymagana oddzielna linia czy telefon jest na tej
    >samej? I jeśli tak, to co po podniesieniu słuchawki?

    No dobra, już sam zajrzałem... :)
    http://www.internetdsl.pl/doc/Instrukcja.pdf

    --
    Jacek

  • 16. Data: 2003-03-27 18:03:39
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 4 Maciej Król wrote:

    > Podobno nowe polki juz nie sa instalowane.

    Jak najbardziej są, przynajmniej w Poznaniu.

    Nuta
    (Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mojego adresu)
    --
    Lokalizacja programu Hamster 2.0.0.1 oraz przydatne skrypty wraz z
    opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/

  • 17. Data: 2003-04-06 18:12:12
    Od: "Tomasz Dabrowski" <a...@p...zsi.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Mocno to watliwe, bo ledwo co wprowadzili (grudzien 2002?) ryczalt 45h+6h
    > promocji za 80 zl netto, tj. 85 brutto.
    > Kto niby bedzie siedzial na tym ryczalcie 45 gdy moze miec DSL w tej samej
    > cenie ?

    Ludzie, co maja ISDN beda siedziec. Bo TP SA nie podlaczy w takim wypadku
    ani SDI ani NEO+

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 18. Data: 2003-05-03 11:21:06
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce>

    "Tomasz Dabrowski" <a...@p...zsi.pl> napisał(a):

    >Ludzie, co maja ISDN beda siedziec. Bo TP SA nie podlaczy w takim wypadku
    >ani SDI ani NEO+
    oraz ci do których DSL nie dochodzi, a jest to dość duży procent
    kraju, zwłaszcza na terenach pozamiejskich
    --
    Ravel [ ravel(at)li.pl ] GG: 2488214