    From: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: SDi czy Netia 128kbit BDI Standard
    Date: Wed, 22 May 2002 21:04:20 +0000 (UTC)

    On Wed, 22 May 2002, Marcin Kuczera wrote:

    > a to ciekawe ze na laczu 921kbit mam dokladnie tyle samo chociaz
    > teoretycznie powinno byc 8 razy mniej... jak to madralo wytlumaczysz ?

    po prostu zacytuje to co powycinales i jeszcze raz sie zastanow nad
    pytaniem:
    ---cytat----
    > wolałbym
    >
    > to jest kwestia modulu obslugujacego ppp
    ---koniec cytatu-----

    i tego sie przyczepilem - na sdi nie bedzie lepiej i NIE jest to kwestia
    modulu ppp.

    a, ze nasz duzego pinga na 921k, to juz problem softu - inne
    systemy/procesorki moga to obslugiwac prawidlowo.
    nie samym linuxem czlowiek zyje:-)

    > Inna sprawa jest to, ze przy 115200 z 20ms nie zejdziesz, nawet jakbys
    > probowal czesciej czytac bufor

    pod warunkiem, ze nie ma kompresji (jak na SDI) :-)

    > mechanizmow,
    > znam

    > ok, ale bzdury nie napisalem. Jezeli w tym przypadku lacze bedzie 256kbit to
    > ping bedzie 6,5ms, dla 512 3,25ms itd - jednym slowem zalezy wprost
    > proporcjonalnie do predkosci przesylu + obsluga przez sterownik. Ale nie ma
    > tutaj motywu z periodyczym odczytem bufora, poprostu jak dane wpadna tak
    > wypadna.

    znowu skopany sterownik???
    bo przesylanie synchroniczne od asynchronicznego z punktu widzenia
    uart<>procesor bardzo niewiele sie rozni...

    pozdrawiam/regards

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg