  • Data: 2002-05-21 22:29:10
    Temat: Re: SDi czy Netia 128kbit BDI Standard
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 May 2002, Marcin Kuczera wrote:

    > wolałbym
    >
    > to jest kwestia modulu obslugujacego ppp

    bzdury wasc gadasz.
    zwykla matematyka:
    jedem bajt leci:
    10/115200s=0.09ms
    typowy ping generuje ok. 100 bajtow (z naglowkami tcp i ppp).
    musi poleciec i wrocic czyli:
    ping=200*0.09=18ms
    i tego NIE przeskoczysz

    > Lącza synchroniczne uzywaja troche innego protokolu i innych mechanizmow,
    > tak wiec bufor jest odczytywaniu zaraz po odebraniu calej ramki (nie znam
    > tego dokladnie).

    jak nie znasz, to lepiej zamilknij zamiast pisac glupoty.

    liczac podobnie jak wyzej (tylko, ze tutaj na bajt jest 8
    bitow, a nie 10 i lacze troche szybsze), to teoretyczny ping na laczu
    synchronicznym 128kbit wyniesie ok. 13ms

    pozdrawiam/regards

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg