  • Data: 2009-05-11 08:08:59
    Temat: Re: SBK - o ja pierd...
    Od: "(pj)" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sqeeb pisze:

    > Ten z samego tylu co poszedl na zielone zdążył wyhamować dupą przed winklem,
    > ale gdzieś w połowie stawki inny też poszedł na zielone i zgarnął tego
    > z przodu. Ciasno coś było.

    Z tą szykaną to mieli cały czas problem: ścinanie z niewyrobienia się,
    potem kary za nieoddanie miejsca z wykluczeniem (czarna flaga) włącznie...

    A Spies miał niezłego pecha i dosyć ładnie dyplomatycznie nie komentował
    braku paliwa w pierwszym wyścigu... ;-) A i "odgryzł" się najlepiej jak
    mógł - wygrywając drugi...

    p.s. Haga w drugim niezłego koziołka fiknął, aż mu moto wyleciało przez
    barierki "do lasu"... ;-)

    --

    pozdr
    pj