  • 21. Data: 2011-01-19 00:33:13
    Temat: Re: SATA - Hot Swap ?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 22:29:44 +0100, Tomasz Jasiński napisał(a):

    > Ja bym zaczął od wymontowania dysku z tego ustrojstwa, podpięcia do
    > innego komputera i testów np za pomocą MHDD czy VICTORIA, dysk może
    > mieć jakieś niestabilne sektory.

    Podane oprogramowanie oczywiście sprawdzę. Co ciekawe - dysk ma takie jazdy
    stosunkowo niedługo (rzędu dwóch / trzech tygodni) i tylko, tylko i
    wyłącznie na tym komputerze. Sprawdzałem również opcję wykręcenia dysku z
    obudowy i bezpośredniego podłączania do kontrolera - ta sama sytuacja:
    sprzętowo wykryty, partycja niewykryta.

    [ Prawda, nawet gdy dotyczy rzeczy drobnej, przekracza niepewne poglądy ]
    [ na zagadnienia naprawdę wzniosłe. (Leonardo da Vinci) ]