    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: S8 Wrocław - Oleśnica
    Date: Mon, 28 May 2012 23:22:20 +0200

    Dnia Mon, 28 May 2012 09:15:58 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Tak właśnie patrzę na góglemapę, ze bez sensu droga. Dlaczego nie
    > omija co większych zabudowanych? Porobione po dwie jezdnie a we
    > wioskach jedna...

    Ale co cie dziwi ? Jak tow. Hitler zrobil jakas dobra droge, to przez 50
    lat nikt jej nie zmienial, a dopiero ostatnio sie wioski rozbudowaly, wiec
    na drogach musieli FR postawic :-)

    Nowa S8/A8 bedzie prowadzic bokiem, ale zanim ja zrobia to jeszcze sporo
    czasu uplynie. Tzn gdzies do Sycowa juz jest dosc zaawansowana, ale
    prawdziwy problem jest dalej ..

    J.