  • Data: 2010-02-10 12:34:55
    Temat: Re: S7 Checiny-Jedrzejow
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote:
    > Dobra nazwa na wymuszenie rozbójnicze, "świadomość ekologiczna" :)

    No właśnie nie nie byłem pewien jakiego zwrotu użyć, więc zdecydowałem
    się na taki, który gwarantował ruch na liście :-)

    Jak by tego nie nazywać, sytuacja właśnie tak wyglądała: 'ONI' najpierw
    wycięli lasy i zrobili drogi, potem zaczęli zajmować się ekologią. A u
    nas dróg nie było, a jak UE ma nam dać na nie pieniądze to pojawiły się
    obostrzenia.