  • 1. Data: 2012-05-27 10:18:06
    Temat: Rzepin-Świecko
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Czy odcinek A2 (E30), Rzepin - Świecko, jest płatny? Nie wiem, czy to
    DK2, czy już A2, proszę nie krzyczeć na mnie?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2012-05-27 10:24:12
    Temat: Re: Rzepin-Świecko
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpsnu6$t18$...@n...dialog.net.pl...
    > Czy odcinek A2 (E30), Rzepin - Świecko, jest płatny?

    Jeżeli A2, to jest płatny.

    >Nie wiem, czy to DK2, czy już A2, proszę nie krzyczeć na mnie?

    Znaczy nie wiesz jaką drogą chcesz jechać?
    No to jak Ci odpowiedzieć?

    BTW: DK2 tam już nie ma, co najwyżej DK92.

  • 3. Data: 2012-05-27 10:28:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpsnu6$t18$...@n...dialog.net.pl...
    > Czy odcinek A2 (E30), Rzepin - Świecko, jest płatny? Nie wiem, czy to

    A jednak chyba jednak nie jest płatny, bo tam DK92 już nie ma, kończy się w
    Rzepinie.

    http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/autostrada-a2
    -rzepin-nowy-tomysl-ruszyl-pobor-oplat

  • 4. Data: 2012-05-27 15:48:23
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Znaczy nie wiesz jaką drogą chcesz jechać? No to jak Ci odpowiedzieć?

    Turystycznie jadę z okolic Malborka do Zjednoczonego Królestwa
    (Birmingham)z dwoma noclegami po drodze, pierwszy nocleg na południe od
    Berlina. Trasa w Polsce to DK22, mogę jechać przez Kostrzyn nad Odrą i
    dalej przez Lebus do E30, lub przez Słubice i dalej na E30. Pierwsza
    trasa to Gorzów Wielkopolski i prosto, druga to z Gorzowa
    Wielkopolskiego na południe na Ośno Lubuskie i Rzepin. Jako, że dociągam
    do 70-tki (nie chodzi o szybkość), nie rozumiem dlaczego mam płacić za
    coś, za co już zapłaciłem w paliwie i podatkach (pomroczność jasna czy
    może ciemna)? Dlatego, żeby nie wyjść na jelenia, chcę ominąć płatne
    przejazdy.

    Z podziękowaniami
    MJ

  • 5. Data: 2012-05-27 17:30:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 15:48:23 +0200, Tata napisał(a):
> [...]
    > do 70-tki (nie chodzi o szybkość), nie rozumiem dlaczego mam płacić za
    > coś, za co już zapłaciłem w paliwie i podatkach (pomroczność jasna czy

    Tak gwoli scislosci to nie wiem czy zaplaciles.
    Robiles, robiles przez 50 lat i g* z tego wyszlo.
    A obecne autostrady to tak troche na kredyt - i trzeba splacac :-)

    > Dlatego, żeby nie wyjść na jelenia, chcę ominąć płatne przejazdy.

    Popieram, ale czasem warto pomyslec czy nie wychodzisz na jelenia sam. Np
    oszczedzasz na autostradzie, a placisz za hotel.
    Z Malborka co prawda autostrady nie ma/nie pasuje

    J.

  • 6. Data: 2012-05-27 23:27:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Tata napisał:
    > Czy odcinek A2 (E30), Rzepin - Świecko, jest płatny? Nie wiem, czy to
    > DK2, czy już A2, proszę nie krzyczeć na mnie?

    Jest bezpłatny.

  • 7. Data: 2012-05-28 07:45:54
    Od: kapec <k...@o...pl>

    A po co z Osna do Rzepina? Jedz na Slubice, dobra droga, malo
    uczeszczana. No i jak juz dojedziesz do drogi ze Swiecka na Slubice to
    skrec w prawo i za 100m masz stacje Lukoila, na ktorej zatankujesz
    taniej niz gdzie indziej w okolicy. Aaa... i jak lubisz to pizza
    turecka jest tam pierwsza liga ;)