  • Data: 2009-05-11 09:06:18
    Temat: Re: Rząd chce ujarzmić quady. [OT]
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gu8knr$vun$1@news.onet.pl...

    > 1.Jeśli ktoś chce jezdzić po drogach publicznych to i tak quad musi byc
    > zarejestrowany.

    musi, tylko ze teraz jezdza niezarejestrowanymi, a po takiej ustawie beda
    mialy tablice

    > 2. Po lasach i tak jezdzic nie wolno.

    jest bardzo duzo miejsc gdzie wolno, wyobraz sobie do tego sytuacje gdy
    jakis nadziany burak bez wyobrazni (z moich obserwacji to ta sama klasa co
    napiernicza na mazurach motorowkami, oczywiscie nie obrazam wlascicieli
    quadow i motorowek ;-)walnie Ci dziecko quadem i ucieknie, jesli jest
    szansa, nawet przez taki przepis na jego identyfikacje to powinno sie cos
    zmienic

    > 3. Jak wiade do lasu zarejestrowanym quadem (nowe przepsiy) to i tak mogę
    > odczepić tablice rejestracyjną (i tak łamie przepis wjezdzajac do lasu,
    > wiec równie dobrze mogę zlamac przepis jazdy bez tablicy) i dalej bedę
    > anonimowy.

    myslac tymi kategoriami po co bylo wprowadzac ograniczenia predkosci, zakaz
    jazdy po alko, przeciez i tak kazdy bedzie zapierniczal najebany,

    > Więc co mają nam dać nowe przepisy?

    latwiejsza mozliwosc zlapania idiotow,