  • 1. Data: 2013-08-28 13:23:39
    Temat: Rysik do tabletu graficznego vs rysik do ekranu pojemnościowego
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Zgubił mi się rysik do jakiegoś taniego tabletu graficznego Wacom.

    Czy rysiki do ekranu pojemnościowego też zadziała na takim tablecie?
    Czym różnią się te rysiki między sobą?

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-08-28 13:33:08
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-08-28 13:23, Marcin N pisze:
    > Zgubił mi się rysik do jakiegoś taniego tabletu graficznego Wacom.
    >
    > Czy rysiki do ekranu pojemnościowego też zadziała na takim tablecie?
    > Czym różnią się te rysiki między sobą?

    Nie mam pewności, ale szczerze wątpię, by te rysiki działały jednakowo.
    Tablet graficzny to nie ekran dotykowy.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 3. Data: 2013-08-28 13:51:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-28 13:33, GAD Zombie pisze:

    > Nie mam pewności, ale szczerze wątpię, by te rysiki działały jednakowo.
    > Tablet graficzny to nie ekran dotykowy.

    Też mam wątpliwości. Nie mam jednak pojęcia, jakie są różnice. Do czego
    rysik graficzny potrzebuje własnego zasilania?

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-08-28 14:31:19
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 28 Aug 2013 13:51:32 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Też mam wątpliwości. Nie mam jednak pojęcia, jakie są różnice. Do czego
    > rysik graficzny potrzebuje własnego zasilania?

    W Wacomach? Tak strzelam - do przekazywania choćby informacji o kącie
    nachylenia?

    [ Kobiety oczekują, że mężczyźni będą odgadywać ich życzenia. ]
    [ To dlatego, że nie umieją ich same sformułować. (JoeMonster.org) ]

  • 5. Data: 2013-08-28 14:57:40
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-08-28 14:31, Przemysław Ryk pisze:

    > W Wacomach? Tak strzelam - do przekazywania choćby informacji o kącie
    > nachylenia?

    Tu coś piszą o technologii:
    http://www.wacom-components.com/english/technology/e
    mr.html

  • 6. Data: 2013-08-29 07:30:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin N wrote:
    > Zgubił mi się rysik do jakiegoś taniego tabletu graficznego Wacom.
    >
    > Czy rysiki do ekranu pojemnościowego też zadziała na takim tablecie?
    > Czym różnią się te rysiki między sobą?

    jestem praktycznie w 100% pewien że musisz mieć oryginalny rysik Wacom

  • 7. Data: 2013-08-29 09:03:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marek Dyjor nabazgrał(a):

    > jestem praktycznie w 100% pewien że musisz mieć oryginalny rysik Wacom

    Nawet na 100% chyba że ktoś robi podróbki ale o tym nie słyszałem. Orginalny
    rysik ma orientację na pochylenie, siłę nacisku, przyciski funkcyjne.

  • 8. Data: 2013-08-29 14:18:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-29 09:03, Chris pisze:
    > Marek Dyjor nabazgrał(a):

    > Nawet na 100% chyba że ktoś robi podróbki ale o tym nie słyszałem.
    > Orginalny rysik ma orientację na pochylenie, siłę nacisku, przyciski
    > funkcyjne.

    No trudno, kupiłbym, ale na ich stronie są tylko jakieś rysiki do
    drogich tabletów. Najtańsze prawie w cenie nowego tableta z dolnej półki.

    --
    MN

  • 9. Data: 2013-08-29 17:42:43
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Aug 2013 14:18:12 +0200, Marcin N napisał(a):

    > No trudno, kupiłbym, ale na ich stronie są tylko jakieś rysiki do
    > drogich tabletów. Najtańsze prawie w cenie nowego tableta z dolnej półki.

    Jaki masz model tego Wacoma?

    [ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo ]
    [ będą płakać i dąsać się. (George Eliot) ]

  • 10. Data: 2013-08-29 22:59:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-29 17:42, Przemysław Ryk pisze:

    > Jaki masz model tego Wacoma?

    Wygrzebałem tego Wacoma z szuflady i okazało się, że to nie żaden Wacom
    tylko Pentagram Spydee:

    http://pclab.pl/news33652.html

    --
    MN