  • 21. Data: 2014-05-13 09:33:05
    Temat: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    PlaMa nabazgrał(a):

    > grosza im nie zapłaciłem ,reklamy zablokowałem ale patoITD i radary
    > lojalnie wskazywałem

    Jak zablokowałes reklamy w Y :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2014-05-13 09:40:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 May 2014 21:48:53 +0200, John Kołalsky

    > Wolny rynek.

    Raczej wolna amerykanka. Jak jego by ktoś wyjuchał na jego pracy, to by wył
    w niebogłosy. Ale jak on kogoś, to już spoko.

    > Skończ już pieprzyć :-)

    Z takimi tekstami do do swojego partnera się udaj.

    --
    Pozdor Myjk

  • 23. Data: 2014-05-13 10:33:46
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 13 May 2014 07:45:09 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > I udało się? ;P

    Udało, udało ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 24. Data: 2014-05-13 11:26:09
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > PlaMa nabazgrał(a):

    > Jak zablokowałes reklamy w Y :)

    Musisz zrootowac telefon i uzyc np: Android Tuner Free

  • 25. Data: 2014-05-13 12:00:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 May 2014 00:17:07 +0200, w
    <536ea570$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>, PlaMa <m...@w...pl>
    napisał(-a):

    > grosza im nie zapłaciłem ,reklamy zablokowałem ale patoITD i radary
    > lojalnie wskazywałem

    A to się wciąż da?
    Ja zablokował w Yanosiku (programem Disable Service) usługę Ads, to program
    burzył mi się, że mu coś wyłączyłem i nie uruchomił się.

    Blokujesz po IP?

  • 26. Data: 2014-05-13 19:37:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 07:44, Myjk pisze:

    > ...bo znowu dasz plamę. :P

    taaa... ja dam plamę ^^

  • 27. Data: 2014-05-13 21:07:20
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 12:00, r...@k...pl pisze:

    > A to się wciąż da?

    po prawdzie to piechurem jestem chwilowo, więc może się coś zmieniło.

    > Ja zablokował w Yanosiku (programem Disable Service) usługę Ads, to program
    > burzył mi się, że mu coś wyłączyłem i nie uruchomił się.
    > Blokujesz po IP?

    nie wiem. Zajumuje się tym LBE i nie mam pojęcia jak to robi.

  • 28. Data: 2014-05-13 21:23:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.05.2014 18:45, Jacek pisze:
    > Czy ktoś korzysta z "Ryśka"

    Zainstalowałem i sprawdzę. Trochę jeżdżę i będę miał włączone dwa i
    Yanosika i to, to za jakiś czas będę mógł się wypowiedzieć. Póki co i
    tak CB wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem.

    --
    anacron
    aba/

  • 29. Data: 2014-05-14 18:26:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Raczej wolna amerykanka.

    Ale, że amerykanka lepsza od wersalki ?

    > Jak jego by ktoś wyjuchał na jego pracy, to by wył
    > w niebogłosy. Ale jak on kogoś, to już spoko.

    Tylko widzisz, z pracą umówili się a z programem jeszcze nie. I nikt tego
    programu nie ukradł tylko sobie korzysta.

    > Z takimi tekstami do do swojego partnera się udaj.

    Nie jeżdżę partnerem :-)

  • 30. Data: 2014-05-14 21:26:52
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-13 09:40, Myjk pisze:

    > Jak jego by ktoś wyjuchał na jego pracy, to by wył
    > w niebogłosy. Ale jak on kogoś, to już spoko.

    myjk... masz chłopie problemy ze sobą, nie zauważasz tego i tym bardziej
    nie przyznasz się do tego, ale zastanów się, że coraz więcej osób o tym
    mówi - może coś w tym jest?