  • Data: 2014-05-14 23:32:59
    Temat: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 14 May 2014 23:10:36 +0200, PlaMa

    > Ideowiec! :D
    > Empetrójek nie ściąga, Adblocka nie stosuje,
    > nie odwraca głowy od reklam w TV! :)

    Cóż za przełożenie, godne rondoprostowacza! Nie gapię się na reklamy w TV,
    bo i nie ma takiego obowiązku -- ale też nie gonię do stacji TV i nie
    zakładam chomąto na "magnetowidy" żeby przypadkiem mi któraś stacja oczu
    nie skalała reklamą pieluszek -- ty byś pewnie tak zrobił, gdybyś tylko
    mógł. Podobnie nie gapię się i nie klikam w reklamy w yanosiku, po prostu
    pozwalam im być (bo wiem że dzięki tym reklamom mogę korzystać z tej apki),
    a raportuję wypadki podobnie dokładnie jak ty. Jak mnie reklamy wkurzają w
    jakimś serwisie (vide onet) to nie korzystam. To równie proste i oczywiste
    jak skręt w lewo na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym!

    > Nie sądziłem, że spotkam takiego żywego... fiu fiu...

    No, a jak napiszę Ci że CB używam do zbierania i dzielenia się o korkach i
    wypadkach a nie nasłuchiwania gdzie się czają z suszarką czy świeczką, to
    pewnie nie uśniesz dzisiaj?

    Kłamiesz.

    --
    Pozdor Myjk