  • Data: 2024-01-29 11:52:05
    Temat: Re: Rwew źródła
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2024 o 11:16, heby pisze:
    > Dlatego ten układ ma sens. Jesli to klasówka, to dać 6, pod warunkiem,
    > że autor potrafi opisać, co to robi. Jak nie potrafi to 1

    Teraz tak, ale to zostało podane w szkole z komentarzem, że to układ ro
    pomiaru Rwew źródła. I tylko tyle.

    A następny temat tej samej lekcji - przekładniki napięciowe. I następne
    dziwne (dla mnie) stwierdzenie, że takowe są tak zbudowane, że na
    wyjściu dają 100 V. I tyle.
    Metodą inżynierii wstecznej, bo nauczycielka to dr z dziedziny
    energetyki, a schemat tego przekładnika jakiś groźny (4 bezpieczniki)
    doszedłem, że ona pewnie mówi o przekładnikach energetycznych.
    I tam faktycznie to jakiś standard te 100 V na wyjściu.

    https://energetyka.itr.org.pl/media/crr/nowy-szablon
    /U_24646_05_CR6-50_CR6-50-T.pdf

    https://sep.krakow.pl/biuletyn/nbiuletyn/nr55ar1.pdf
    10 str.

    A przedmiot to "uruchamianie i obsługa układów automatyki przemysłowej"

    Robert